Модельный ряд Nissan

Отзыв о Nissan X-Trail 2012 года


Автомобиль: Nissan X-Trail 2012 г.в., универсал, механическая коробка передач, Полный привод , пробег - 3700 км, двигатель - 2.0 бензин
Автор: Ігорь (Украина, Полтава)   20.03.2013
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Рішення про купівлю цього авто прийняв на підставі коментів в інтернеті та поради свого знайомого, який працює в салоні Ніссана. В цілому машиною задоволений. Незрозуміло чому так бреше комп щодо витрат пального. Як мінімум +1 л. Якщо на компі 10.5 це значить 13.5-14 літрів на 100 км. Відразу з'явився шум в багажному відділенні, можливо від шторки. Мощі вистачає і в місті і на трассі. Шумка відмінна, окрім колісних арок. Чітко чую всі камінці, які летять з під коліс. Порадувала система обігріву, після дощу, машина покрилася кригою, я заліз в салон через пасажирську дверку. Завів і через 10 хв. вітрове скло розмерзлося повністю, ще через 30 хв. міг відкрити дверку водія. Незручний правий підлокотник, коли керуєш обома руками то тримаєш праву руку на вісу, до підлокотника не дістаєш. На великих відстанях рука заморюється, час від часу доводиться керувати тільки лівою. Підстаканники на торпеді нефункціональні, оскільки, якщо в лівій руці тримаєш стакан і виникає необхідність переключити передачу то руль тримати нічим. Задні сидіння складаються, але не винімаються повністю, при цьому, доводиться знімати підголівники і придумувати для них місце. Вогнегасник, аптечку, знак аварійної зупинку, електронасос покласти нікуди окрім багажника, де вони переміщуються в залежності від руху авто. До цього був Шевроле Такума. Порівнювати ці два авто не буду, але в Такумі ці питання були вирішені. Дуже м'яка, присутня підвищена качка після проходження ям та бугрів, дитину захитує. По снігу на повному приводі йде на ура! Парусність не впливає. Коли кидає від вітру, то самостійно становиться на курс, не встигаєш злякатися на Такумі це було відчутніше і проблемніше.

Плюсы автомобиля: Впевнено почуваєшся на дорозі. Проходимість на високому рівні, на великі відстані їздиш без напряга. Хороше світло фар. Багато інших переваг.

Минусы автомобиля: Недоліки ергономіки. Невідповідність показників компа щодо розходу пального.

Совет покупателю: Беріть, класне авто!

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Nemezis  

У меня в точности да наоборот! Бортовой показывает практически один в один с подсчетами по чекам )

+1ОТВЕТИТЬ  
sergey38099  

Расход упадет где-то после 5-6 тыс.

ОТВЕТИТЬ  
artabash  

у отца - 3600 км - по городу, на механике 11,1 л. (как по тех.характеристикам)

+1ОТВЕТИТЬ  
Sergiy Dickhtjar  

Високі витрати пального - то "хвороба зросту" для більшості автомобілів. В мене були он такі машини, як "Запорожець" або "Славута" - і в них були такі ж проблеми. От якщо це не поміняється після пробігу 3000-5000 кілометрів, а ще гірше - після першого планового ТО - ото вже проблема. яку потрібно лікувати! А поки що у Вас все йде " по плану"...

ОТВЕТИТЬ  
I_am2  

У меня в багажнике ящик выдвижной там и аптечка и огнетушитель и лампочки запасные и ничего не гримит тряпкой переложил и все нормально. Рядом полочка где постоянно лежит лопатка, ножовка, топор. Ну и по работе постоянно вожу рулетку и штангель ничего не гремит и багажник свободный.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Доброго дня, щановні автомобілісти! Ось і проїхав 20000 км. Претензій - ніяких! Одні захоплення! Дорогу тримає на відмінно в любу погоду. В екстимальній ситуації відпрацювала на відмінно (на швидкості 80 гальмував і об'їзжав по обочині автомобіль, який несподівано почав робити поворот вліво і виїхав мені поперек дороги) Поставив зимову гуму Тойо. Почуваю себе досить впевнено і на снігу і на кризі. Їзджу в режимі АВТО. Споживання палива зросло на 1 літр. Влітку в місті споживання склало 10 л./100км., по трасі при 110-130 км/год - 8,5-9 л./км.Заміри робив по баку, комп. занижує споживання на 0,6-1 л. Перше ТО після 15000 км.обійшлося в760 грн.(заміна масла, фільтрів, діагностика). Салон обігрівається досить швидко. Однак, правий підлокотник не досить ергономічний. Здивувало радіо, незавжди тримає радіохвилю, на відстані від великих населених пунктів не ловить радіостанції взагалі. Для японської радіотехніки, якось, несподівано. В своєму ціновому сегменті машина, на мою думку, найкраща.

+3ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Nissan X-Trail: Свой парень
Свой парень

Автомобили Nissan широко представлены в сегменте полноприводных внедорожников и кроссоверов, среднеразмерный X-Trail занимает центральное положение в модельном ряду японского производителя и по продажам уступает только соплатформенному «городскому» кроссоверу Nissan Qashqai.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у X-Trail

Nissan X-Trail 2015 Nissan X-Trail 14.000$ 2015 150.000 км
Nissan X-Trail 2008 Nissan X-Trail 12.000$ 2008 133.000 км
Nissan X-Trail 2006 Nissan X-Trail 7.750$ 2006 191.000 км
Nissan X-Trail 2015 Nissan X-Trail 14.000$ 2015 150.000 км
смотреть все
объявления