|
Отзыв о Nissan X-Trail 2013 года
Автомобиль:
Nissan X-Trail
2013
г.в.,
универсал,
механическая коробка передач,
Полный привод
, пробег - 947 км, двигатель - 2.0 бензин, комплектация - SE F-AG
Через 3 дні буде місяць, як придбав авто в салоні. Наїздив 947км, почав обкатку ще по теплій осінній погоді в місті, поза містом, по трасі і ось вже кілька зимових прохолодних днів. Вже можна щось і написати. Вибір був довгим. Були налаштовані на Hyundai Tucson, і тільки на нову машину, бо з б/у вже награвся досить. Але поки наскладали грошенят з`явилось багато негативних відгуків про авто української збірки. От почали шукати варіанти. Почав з китайців, і зрозумів що це взагалі не варіант. Santa Fe - непоганий варіант, але дорогувато. Зацікавився пікапами Mitsubishi L-200, Nissan NP-300. Чудові авто, чудова ходова, велике вантажне відділення, але! Є ще тесть з тещею солідного віку, і сісти їм в ці машинки просто нереально, а машина має бути одна на всі випадки життя. Треба було знайти авто з: 1 - повний привід; 2 - великий кліренс; 3 - великий багажник; 4 - побільше місця на задньому ряді. А саме головне вписатись до 35 тис $. Skoda Yeti відпала по всіх чотирьох пунктах. Ford Kuga - по самому головному, ну і не дуже велика машинка. Captiva - кліренс 180 + передня юбка, не підходить. Довго думав про Дастер, вже майже наважився купляти, але все ж таки вирішив не економити і брати щось надійніше. Suzuki Grand Vitara - дружині не сподобався салон авто, а мені деякі відгуки. KIA Sportage - в цілому непогана, але невелика і жорстка ходова. Outlander - хороший варіант, але я хотів МКП. Залишились Subaru Forester та Nissan X-Trail. Проблему вибору вирішив славетний субаровський опозитний двигун, а вірніше те, що я не хотів мати з ним труднощів в майбутньому. Ось так і зупинився я на Хитрилі. І поки що не жалкую. Тепер про розхід топлива. В перший день везли в багажнику 4 колеса, в салоні 4 людини - розхід був 18-19л. Вже на другий день 2 чоловіки в салоні - розхід по місту 11.7-11.8л. Через тиждень 11.4-11.5л по місту і до дачі розхід практично однаковий. Потім їхав по трасі 300км - розхід спочатку 9.3л, потім вийшов на 8.7л, швидше 80км/год не їхав. Після повернення в місто-розхід по місту став 9.4л. Зараз, з похолоданням 9.8л (в салоні часто 4 людини, в багажник ці дні більше 50кг не перевозили, ну і швидкість невелика - обкатка). Шумоізоляція. Таки поганенька. Поки їздив по місту - не переймався. А от по трасі напрягає, буду щось з цим робити. А от рульове управління порадувало легкістю. Потужності двигуна достатньо і в місті, і поза містом. Взагалі дійсно універсальне авто, гарно веде себе в місті, досить кероване, і за містом встиг вже проїхатись по розкатаній після збору буряків сільській дорозі - тримається нормально. Вчора підморозило - мав можливість перевірити роботу ESP на слизькій дорозі, працює! Заїзд на дачу по досить крутій гірці - тяги вистачає. Підвіска в принципі комфортна, по хорошій дорозі машинка пливе, нерівна дорога - нормально, ями краще обійти але пару штук ковтнув - терпимо, а от лежачі поліцейські!!! - тряхне досить відчутно, але на те їх і роблять - зменшіть швидкість, панове! Зовнішній вигляд авто. Багато є думок з цього приводу, але мені екстерьєр машини довподоби. Нормальне квадратне чоловіче авто. До чого треба було звикнути під час руху, то це до масивного капота. Вже адаптувався. Багажник. Ну тут тільки позитив. Він, напевне, найбільший серед конкурентів. Можливо не так зручно складати задні сидіння, як в Колеосі, але враховуючи скільки всього можна буде запхати, з цим можна змиритись. Ніяких торохтінь ящика та полички - в ящику аптечка, вогнегасник, аварійний знак. Дуже зручно, а якщо перекласти поролоном - то ще й тихо. Єдиний мінус, який не псує вражень поки не користуєшся - розташування запаски. Реально не зручно. До речі про запаску, кругом пишуть повнорозмірна. Так. Але 16-ка. Тоді як колеса 18, ну мінімум 17-ки в залежності від комплектаціі. Просто майте це на увазі. В мене, наприклад, 18 в комплектації, на зиму одразу ж в салоні взяв зимову резину і диски 17. А запаска 16. В цілому висновок поки що такий: по співвідношеню ціна-якість-практичність кращого варіанта не бачу. Плюсы автомобиля: Кліренс, великий багажник, достатньо місця на задньому ряді, легке рульове управління, повний привід, підходить і для міста і для бездоріжжя. Минусы автомобиля: Тільки щодо комфорту: незручно сідати на задній ряд - вузькі двері знизу, люк краде місце над головою - теж у задньому ряді, незручне розташування запаски, тепло з повітрепроводів на ноги водію та передньому пасажиру тільки збоку справа водію і зліва пасажиру - дружина скаржиться що на ліву ногу дує тепло, а в праву холодно. Совет покупателю: Поки що плюси переважають мінуси. Якщо Вам потрібна машина 2 в 1 - для міста та поза містом, для перевезення невеликих вантажів за місто, думаю це досить достойний варіант. Через 2 мес. и 2 дней Петро дописал: От і наїздив 3000 км. Машинкою користуюсь 3 місяці. Політ нормальний! Вже спробував повний привід. По снігу 40см на підйом та спуск іде добре. Розхід з прогріванням і в міському циклі 12л. Дуже зручні пасажирські крісла, можна сказати ортопедичні. Якби ще підголовники регулювались вперед-назад... Водійське крісло - спочатку не міг нарадуватись, а коли вже звик, то хотілося б більшої бокової підтримки. Хочу відмітити відмінне регулювання та потужність передніх фар. А от задні освітлюють недостатньо. До вузьких задніх дверей так і не звикли, тому всі поважні пасажири їдуть спереду, хоч це і не за правилами етикету, але що поробиш, якщо там зручніше. В цілому як і раніше, плюси переважають мінуси. З основними завданнями машина справляється! Обсуждение отзываПоказать еще 11 1946анатолий Показать еще 1 кто скажет о 2006г коламбия x-trail передние крылья-металл или пластик я видел с пластиком +1ОТВЕТИТЬLelik Я привык, мне и семье хватает. Свои 110-120 едет без напряга. Даже свободно до 140-ка разгоняется, больше не пробовал, и то это по встречке на такую скорость выходил. Крейсерскую держу, даже на хорошей дороге 100-120. У меня есть несколько очень хороших знакомых, с огромным опытом вождения. На своих внедорожниках, как Прадо, мерс АМG-560 лс, по разу вылетели с дороги, один затормозил метр от дерева, другой чудом остановил , не успевшую машину в кувыркание перейти, теперь оба максимум на хорошей дороге 140к, а зимой 100-ка. И это уже у них постоянная скорость. По новому Хитрецу. Я бы поменял, смело взял бы в 2.0 Style & Navi. Название, названием - главное, комфорт, ездовые качества и то что может и умеет машина. А может и умеет достаточно, что бы купить. По квадратной форме - согласен, это его стиль и внешний вид, на мою мислю, можно было бы его доработать, сделать чуть шире, задний ряд двигающийся как в новом, торпеду можно новую, консоль, с мордахой поработать, но оставить таким , более квадратным. +1ОТВЕТИТЬДмитрий Роговой Отличный бегемот! Из косяков сразу сними заднюю хром-накладку и проклей антискрипом - шкребет краску, потом рж. ДУТ врать начинает. чистить или присадками в бенз, или вытаскивать и резинкой обычной аккуратно. кстати, их два, по обоим бортам машины. И осторожно с юбкой заднего бампера на бездоре. рвут часто. удачки! +2ОТВЕТИТЬ |
Автобазар InfoCar.ua
Nissan X-Trail
14.000$
2015
150.000 км
Nissan X-Trail
12.300$
2011
174.000 км
Nissan X-Trail
7.999$
2008
236.000 км
Nissan X-Trail
12.000$
2008
133.000 км
смотреть всеобъявления |