Модельный ряд Nissan

Отзыв о Nissan X-Trail 2017 года


Автомобиль: Nissan X-Trail 2017 г.в., внедорожник, механическая коробка передач, Полный привод , пробег - 13600 км, двигатель - 1.6 turbo дизель, комплектация - VISIA
Автор: Игорь (Украина, Киев)   08.09.2018
Расход в городе: 7.0 л/100км, по трассе: 6.0 л/100км, средний: 6.0 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 4
Общая оценка5.0

Прийшов час продавати стару машину з пробігом 260000 км і брати нову. Х-траїл мені завжди подобався, особливо в Т-31 кузові.

Брав нову, в салоні, Т-32 кузов. Перед цим протестував масу машин, -і РАВку, Аутлендер, Кугу, Каджар, Дастер, Форестер, Октавію, новий Меган, Мазду СХ-5, Туксон, Спортейдж, Короллу, Елантру, Камрі та ін. За таку ціну альтернативи не бачив. Дизель мене не лякав - до цього в мене були і дизеля, і бензинові авто.

Комплектація - базова, в принципі все що треба в ній присутнє. З допів доставив захист піддону, сітку в бампер, передній парктронік, сигналізацію та євротонування, Тепер розумію що необхідно ще поставити передній парктронік, доводчики стекол дверей.

Двигун: дизель, 1.6ТДІ. Хватає цілком. На трасі 160км/год - без проблем. Може трохи не хватає приємистості на обгонах при 120-130 км\год, , але МКПП - привик, Розхід - місто - тут як в пробках простоїш, але в середньому до 7 літрів, траса: 90-110 км/год - до 5-6 літрів, 140-150 - 7-7.5, нормальний, Підключаємий повний привід та кліренс вже протестував на рибалках - витягнув без проблем. Думаю, зимою себе проявить. Маневреність хороша, руль - легкий, зручний. Ходлова - збита, трохи жорсткувата але це справа привички.

Місця в салоні багато, багажник - великий, трансформуємий, з двома полками. Задні сідухи зсуваємі, можна збільшити багажник. Музика як на мене цілком прийнятна, для меломана - нехай ставить сабвуфер. Машина в експлуатації пів року, пробіг 13600 км. за цей час нічого не ломалось. На техстанцію за цей час заїхав лш раз - поміняв масло на 5000 км (типу нульове ТО), хоча по специфікації перше ТО - через 20000 км.

Влітку з'їздили в Хорватію - 5200 км за поїдку - жодних проблем. Хотів ставити бокс на дах - в багажник все влізло. Посадка зручна, до 1000 км за день - без проблем і особливої втоми.

Плюсы автомобиля: Багато, перераховані вище/

Минусы автомобиля: Легко царапається пластик в багажнику. Слабе лакофарбове покриття - вже є сколи. Відсутні ніші та бардачки для всякого автодріб'язку.

Совет покупателю: Прекрасний варіант за такі гроші. Як єдине сімейне авто - на моє ІМХО - кращий варіант.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

DmtrRo  

У меня 14т пробега и тоже сколы появились (( , стараюсь очень аккуратно ездить, но гравий не спрашивает ... Больше всего сколов приходится на первые 30 см капота... Причем не могу сказать что лако-красочное слабое...У меня собака сползла по двери, на предыдущей старенькой 100% были бы царапины до грунта, а на этой не чего...

+1ОТВЕТИТЬ  
Fender Tremolo  

DmtrRo, водорастворимые краски.екологично но-нестойкие.увы.

+1ОТВЕТИТЬ  
Kynitskiy  

Пленкой не планируете бронировать?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Всю машину плівкою не обгорнеш. Капот та передній бампер - будуть виділятись. Сколи є навіть на дверях - камінь з-під ТІРа попав. Але то таке, на швидкість та маневренність не впливає.

+1ОТВЕТИТЬ  
Exelero  

Сколько машин пересмотрели, а альтернативы не увидели, это очень пугает в отзывах или она ИДЕАЛЬНА, и другие машины пришло время снимать с производства???)

+1ОТВЕТИТЬ  
rdiesel  

Exelero, я думаю это всего лишь вопрос бюджета. Просто это самый дешёвый вариант кросса дизель с ручкой (не считая Дастера). Хтрайла с автоматом нет. А кроссы с автоматами стоят совсем других денег.

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

В ціну до 26000 USD дизель з повним приводом входить тільки Дастер та Кашкай, але вони менші за розмірами, об`ємом салону та багажником. Дизельні Куга, Спортейдж - тільки з переднім, з них на мій погляд - інтер`єр Спортейдж - на любителя, рівно як і "борода" в Куги. РАВ-міг брати 2,0 бензин (варіатор або МКПП - не принципово) але потрібно було чекати до 4-5 місяців. Аутлендер 2,0 варіатор - товариш відрадив, за рік - разів 5 на сервісі був, хоча машина подобається візуально і місця в ній достатньо. Каджар - передній привід, менша за розміром. Таксун 2,0 - кілька разів був на тестах, сподобалось, особливо класичний автомат, але 172 мм кліренс - поставити ще захист і вже 165 - для кроссовера явно малувато, хоча машина достойна. Форестер - сильно виріс в ціні. так що алтернативи Х-траїлу не бачив, тим більше що машина завжди мені подобалась, до цього кілька разів брав у друзів покататись. Ось такі критерії вибору.

+6ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

З мінусів ще можу назвати систему "старт-стоп" - відключити можна тільки на поїздку - коли стоїш в пробках або в тягнучці -трохи дістає, поки не відключиш.

+1ОТВЕТИТЬ  
forgiven  

Гарний відгук і гарне авто....Вітаю !!!

+1ОТВЕТИТЬ  
Женя 19  

Заказал бензин на механике передний привод. Плывет , я в ожидании считаю дни)
Подскажите как ощущения от связки механической коробки и двигателя.
Слышал отзывы что люди по началу постоянно глохли. Что передачи включаются не чётко , чуть ли ни как на советском автопроме. Так ли это ? Ваши ощущения от механики?
Я так понял вы из Киева ? Возможно ли с вами как то связаться. Хотел бы Болле детально распростись про механическую коробку.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

В мене завжди були авто з МКП - я привик і ніяких проблем не відчуваю і не глохнув. Чому і тут взяв з МКП - дизель варіатор тільки з переднім приводом. А для мене бажано підключаємийповний, тому знову жтаки МКП. Звичайно, якщо був би автомат (класичний гідротрансформатор) в поєднанні з дизелем, то взяв би не роздумуючи.
Зараз накатав 17200км - проблем не було жодних.

+1ОТВЕТИТЬ  
Valsag  

Як щодо механіки - є нарікання? Чув скарги на дуже довгу першу передачу та погано підібрані передаточні числа.

+1ОТВЕТИТЬ  
s_buk  

Valsag, Перша дуже зручна, як що треба повзти в гору по льду. З місця зриває, аж горить Спробуйте поїздити.

+2ОТВЕТИТЬ  
Valsag  

s_buk, записався на тест-драйв, чекаю на появу тестового авто в моєму місті

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Перша передача коротка, зручно вилазити з всякого болота або повзти в гору. В принципі - все справа привички- я привик домашини і абсолютно ніяких незручновстей не відчуваю.

+2ОТВЕТИТЬ  
olexandr555  

Дякую. Дуже інформативний відгук! Ось теж хочу x-trail, але дуже не хочу варіатор. Тому думаю брати на механіці. Зараз їзджу на механіці. Як мені кажуть друзі -після першого авомата шляху назад потім немає. Як вона на обгін? На 90 км/год фуру обігнати не страшно?

ОТВЕТИТЬ  
Portulak_  

olexandr555, на трасі з фурами взагалі проблем немає! Прискорення з 100 км/ч динамічне, навіть не скажеш що 1.6) І взагалі , динамічно можна їздити до 160км/ч , далі динаміка падає! Але ж потрібно розуміти, що цей автомобіль створений зовсім для інших цілей) , це тяжкий кросовер з гарним бездоріжним потенціалом (4wd версія)!

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Nissan X-Trail: Есть над чем подумать
Есть над чем подумать

К нам обновленный Nissan X-Trail добирался почти два года: в 2016 году доработки примерил на себя американский близнец Rogue, в 2017-м X-Trail обновился для Китая.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у X-Trail

Nissan X-Trail 2015 Nissan X-Trail 14.000$ 2015 150.000 км
Nissan X-Trail 2013 Nissan X-Trail 11.500$ 2013 158.000 км
Nissan X-Trail 2008 Nissan X-Trail 8.499$ 2008 236.000 км
Nissan X-Trail 2008 Nissan X-Trail 12.000$ 2008 133.000 км
смотреть все
объявления