Заказал бензин на механике передний привод. Плывет , я в ожидании считаю дни)
Подскажите как ощущения от связки механической коробки и двигателя.
Слышал отзывы что люди по началу постоянно глохли. Что передачи включаются не чётко , чуть ли ни как на советском автопроме. Так ли это ? Ваши ощущения от механики?
Пожалуйста кто то у кого механическая коробка - отзовитесь. В салонах на тесте только вариатор
Найкращий X-trail на українському ринку з 2.0D, автоматом і відмінною головою називається Renault Koleos =)))
А все що продається під маркою Nissan називається компроміс.
olexandr555, а через рік я купив x-trail 2.5. Ахахахаа.
Чому? Я відгук написав. Але якщо коротко.
X-trail краще - на голову краща ергономіка, краща акустика, багажник, керованість, дизайн, панорама, ... і дуже довгий список.
А в колеосі - дизель і можливість на ходу переключати клімат в сенсорному екрані (сарказм)!
Купив X-trail з 2.5л двигуном і він не так сильно і відрізняєтсья від дизеля. Тягне ого-го!
Читайте відгук - там весело))
Взял с салона X-Trail 2018 1.6 diesel XTronic TEKNA ,все нравиться ,расход по трассе (если наши дороги так можно назвать )
5,6-6.0 ,город до 8,5
Заметил глюк или это не глюк по коробке ,возможно это ещё обкатка ,короче хз
При скорости к примеру 100-110,обороты ДВС 2100-2200~ ,слышно что двигатель немного в напряге,переходишь в ручной режим (авто оказывается едет на 6 передаче)тикаешь кулису вверх включается 7я передача ,шумов становится меньше ,на тахометре 1500 хх, включаешь назад на Драйв ,машина дёргаеться (переключается на 6) и опять 2000-2200 хх
Что это ,нормально ли это ,знатоки /владельцы подскажите !
Biker, також помітив, що 7 передача тільки в ручному режимі підтикається. Я не парюся і в режимі D їду на 6 передачі. Як на мене нічого хорошого в малих обертах на високій швидкості нема, хіба що паливна ощадність зростає. І то це помітно лише на швидкостях за 140.
lurker4eg, якраз серед дописувачів даної теми ви праві. Двигун малооб'ємний, йому легше 140 км/год видавати на 6 передачі. На 7 йде підвищене навантаження на колінчатий вал, тому що двигуну треба потужність за рахунок крутного моменту видавати, бо обертів не вистачатиме (потужність - це крутний момент * оберти / одиницю часу). На деяких дизелях в таких ситуаціях колінвал просто навпіл ламає. Думаю на період обкатки автору про 7 передачу навіть не варто заморочуватись. Якщо ж після обкатки 7 не перестане включатись, тоді вже сенс до дилера йти.
Biker, также думаю, что это глюк, не может же быть это специальной настройкой с завода для "обкатки" (типа на первые 2-3тыс.км). а что говорят официалы вообще?
Правдоруб, к официалам ещё не обращался ! Кст на економию топлива не влияет ,смотрел по шкале мгновенного расхода что в Д что в ручном режиме одинаковые показания !
Slavik0080, ви не праві - навантаження на двигун зростає. За комфорт і економічність потенційно провернуті вкладиші і розламаний колінчатий вал дякую не скажуть.
Ser Gio, это понятные моменты, но тогда чем обусловлено наличие 7-й ступени вообще, которая недоступна в режиме Д, но работает в ручном? По меньшей мере это как-то странно и не логично, типа в ручном режиме коленвала и вкладышей не жалко
Правдоруб, на то він і ручний режим, що вся відповідальність за вибір передачі лежить на водієві - хочете спорт, крутіть до відсічки, хочете економію, будь ласка 7 передача (у мене в інструкції до попередньої машини взагалі абсурд писало 40км/год - 4 передача, 50км/год - 5). В автоматичному ж режимі електроніка постійно слідкує за значеннями крутного моменту і потрібної потужності, щоб двигуну було легше. Я думаю 7 варто включати на малих моторчиках, лише коли постійна швидкість на круїзі виставлена, тоді двигуну потрібна мінімальна потужність для підтримки сталої швидкості. Як тільки якісь прискорення - то на одну, а то і дві вниз.
Ser Gio, зачем тогда он на 6ю переключается?можно на 4й ехать,на худой конец на5й,что б мотору легко было.Впервые слышу,что когда коробка не переключается во всём диапазоне скоростей-нормально.
Slavik0080, тут питання не в передачі, а в передаточних числах. Грубо кажучи вони на 5 і 6 передачі на 5 і 6 ступці механіці можуть бути однаково налаштовані. У варіатора взагалі поняття передача нема, вона віртуальна і позиції мінімум і максимум відповідають краям конусів. Я так гадаю, що виробник не просто так "приховав" положення сьомої передачі. Або просто цей режим налаштований під інші більш потужні авто на тій самій моделі варіатора, або дійсно їхати 150 на сьомій передачі в розумінні виробника не так ефективно з даним мотором.
Slavik0080, вас кидає з крайності в крайність. Для двигуна оптимальний середній діапазон обертів. Тут треба тримати баланс, низькі оберти - це нагрузка на вкладиші в першу чергу і колінвал, а на бензах на додачу ще й детонація і перекладка таблеточних поршнів. Занадто високі оберти постійно теж погано, адже ресурс системи прямо пропорційний кількість обертів колінвала, а для дизеля і подавна, у нього поршньова в рази важча ніж на бензі, на обертах за 3500-4000 треба боротись із колосальною інерцією цих важких поршнів.
Привіт. Задумуюсь про покупку. Але дуже насторожує варіатор.
В інтернеті крупа історій про те що він не виходить і 100 000 Км. А якщо доживе до 150 000 - потребувати капітального ремонту чи заміни.
Люди що наважилися купити авто на варіаторі - як вам такі перспективи? Чи то все стосувалося старих моделей?
olexandr555, я вообще о таком не думаю перед покупкой!ИМХО что вариатор, что механика, что ДСГ все относительно равны в плане надежности, в каждой коробке есть свои недостатки!+ когда покупаешь новую машину есть гарантия и тд!
olexandr555, НА данный момент меня в моем Х trail Tekna на вариаторе все устраивает ,кроме самого вариатора и мотора, для веса в 1700 кг, 1.6 объема для города как по мне то мало!и работа вариатора в то время когда наступаешь что бы быстро ускориться мне очень не нравиться, гул, толчки, рывки !машина делает все так что бы ВОДИТЕЛЬ меньше нажимал на газ)))но есть и + в этой всей истории это экономия топлива и комфорт в передвижении ))
Biker, у вас є досвід їзди на механіці? Як ви думаєте - якби там була механіка ситуація була б краще? Чи якщо брати - то краще 2.5 бензин.
Я їздив на ньому на тест-драйві - машина їде і дуже не погано. Але 12-14 літрів по місту.
olexandr555, на механике опыт есть,но последние 2 авто были на автомат /робот ,после этого авто с механикой для меня не существуют)) .Я думаю что механика Xtrail ситуацию не спасёт ,
А вот по поводу 2,5 ,как по мне то дизель 1.6 едет так же как бензин 2.5 ,но в случаи с дизелем расход по приятнее будет !