Модельный ряд Nissan

Отзыв о Nissan X-Trail 2018 года


Автомобиль: Nissan X-Trail 2018 г.в., внедорожник, бесступенчатая коробка передач, Полный привод , пробег - 63000 км, двигатель - 2.5 бензин, комплектация - Tekna
Автор: Віталій (Украина, Тернополь)   23.01.2020
Расход в городе: 12.0 л/100км, по трассе: 9.0 л/100км, средний: 10.0 л/100км
НадежностьОценка: 2
КомфортОценка: 3
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 4
Общая оценка3.0

Усім привіт. Відгук пишу перший раз, до цього моменту був читачем. Перед вибором автомобіля дуже багато часу пішло на пошук потрібної інформації в неті. Основними критеріями при виборі автомобіля були: Надійність, наявність повного привода, тільки бензин, високий кліренс, не дороге обслуговування. Як конкуренти розглядалися: Спортейдж, СХ-5, туксон, куга, кодіак, рав 4, (ціновий діапазон до 40000$ і новий автомобіль).

І так: Муки вибору тянулись 6 місяців.

Спортейдж не сподобався своєю мордою, мало к/с в бензиновому моторі. Дизель в макимальні комплектації має поганий для мене розмір шин, 19 235/55. І саме основне шкіряний салон із білою чи молочної смугою по середині, яка скоро буде чорною.

Туксон взагалі уродець в середині, мотори одинакові.

Сх 5 із своїм не сенсорним дисплеєм і твердою підвіскою не сподобалась, та і виглядає не дуже.

Кодіак дуже простий і не подобається їхній логотип, дуже дешево, можливо я дуже прискіпливий. Коробка dsg теж не внушає довіри. На тест драйві не сподобалось саме управління автомобілем, прийшлося постійно його ловити на дорозі. За те маяка підвіска.

Куга в салоні виглядає як його молодший брат фокус і усі остальні, ужас. Навіть не тестив і не вникав. Рав 4 більше жіночий як на мене, теж не тестив.

Ще подивлявся на субару аутбек, теж не сподобався, він більш схожий на універсал хоть і кліренс високий, та мотор бензиновий. В салоні дверні карти як в жигулях ( тонкі не дуті). Хонда срв не вписалась в ціновий діапазон, і тим більше у знайомого була 2.0 вона як на мене взагалі не їде. Одного разу пам'ятаю змагалися із кіа сід 2.0, ми його не змогли догнати. Погляд впав на кашкай але він малий за розмірами, тому вибрали х трейл.

Тепер про самий автомобіль: Пороги не закриваються, штани постійно брудні, кнопки скло підйомників не підсвічуються, підігріву лобового скла не має. При омиванні скла, уся омивайка тече на бокове вікно водія, як наслідок- нічого не видно в дзеркалі. Ближнє світло на 4-ку, пам'яті сидінь не має, утримання в полосі не працює, воно лише подає звуковий сигнал коли автомобіль перетинає полосу. Автоматичне гальмування при перешкоді перед автомобілем подає звуковий сигнал за два метри перед перешкодою, на швидкості в 60 км/год автомобіль не встигне зупинитись. Ближче не пробував, страшно. Круіз контроль на виставлену швидкість не тормозить перед авто яке їде по переду, доводиться це робити самому... І це у 21 столітті. По самі електриці дуже багато проблем. Перестав літом працювати клімат, буває постоїть машина пару годин і запрацює. При зверненні до сервісу, проблема не вирішилась. Кажуть що були помилки в комп'ютері, вони їх видалили і все буде ок. Але ж ні, це повторюється не одноразово, попросили приїхати коли саме не буде працювати клімат щоб було до чого приципитись. Приїхав, проблему не вирішили, відповідь та ж сама. При ввімкнені задньої передачі камера перестала працювати. Звернувшись до сервісу на третій раз по гарантії замінили саму магнітолу, яка зараз при додаванні голосу на двійку, кричить як різана. В налаштуваннях нічого зробити не можливо. Останнім часом при включенні фар магнітолла просто не підсвічуються час від часу. Відповідь одна і теж. Зявився скрип у праві стороні з переду, на станції ніссан сказали , що потрібно замінити амортизатори. Поміняли по гарантії скрип залишився. При додатковому огляді виявили, що це опорна подушка, замовили подушки і чомусь лише один аморт. Уже проїхав 7 тис де подушка товче, не можу зрозуміти як це буде виглядати, один аморт новий а інший пройшов 7- 10 тис. Обслуговування жахливе в плані не компетенції , при просьбі зробити діагностику бо щось гримить спереду , була відповідь: а ви про зад нічого не говорили, ми переглянули тільки перед. Подушки уже їдуть більше місяця. Буду зїзджати із гарантійного сервісу, краще оплатити і усунути усі недоліки. Можливо це міні попався такий автомобіль а можливо і ні. Написав цей відгук тому, що розглядаю в майбутньому новий автомобіль (знаючи що через рік х трейл оновиться) просто боюсь знову не попасти на ціж самі проблеми. І можливо комусь цей відгук буде корисним.

Плюсы автомобиля: Непоганий дизайн, високий кліренс, повний привід, великий багажник, просторий салон, відносно потужний атмосферний мотор, відносно не великий розхід палива, витривала ходова.

Минусы автомобиля: Постійні проблеми з електрикою які на сервісі не можливо вирішити. Більш детально мінуси описані у відгуку.

Совет покупателю: При купівлі обдумайте усі варіанти.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Slavik0080  

Субару форестер с мотором 2,5 стоит 35уе.Ниссану до него как до луны пешком,почему не рассматривали?Я уже не говорю о топовой комплектации за 39уе.

+5-1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Slavik0080, Субару сам по собі не подобається.

+2ОТВЕТИТЬ  
alexyelis  

Slavik0080, согласен с автором, на субару также не обращал даже внимания...

ОТВЕТИТЬ  
Shep  

о боги , 40К... и купить ниссан с атмосферником... взять кодиак 2.0тси или 2.0тди с надежным роботом , добрать опий до 40К... тачка бомба будет... едет, рулиться, не глючит... но я понимаю.. значок не понравился... насчет приходится ловить на дороге , вообще не понял...а что Вы с ним делали? у него возможно лучшая рулежка в классе... я не ездил на Хтрайл, но ездил на кашкае, он действительно хорошо рулиться, но в крутом повороте есп слишком рано и назойливо врубается и корректирует траэкторию... на кодиаке она включается в нужный момент и более корректно...или дизельный спортедж , по-моему поинтереснее аппарат будет, профиль заводских шин я считаю вообще не проблема, предложите в интернете кому то поменяться на меньший размер ори колес, Вам еще и деньги доплатят

+2-5ОТВЕТИТЬ  
Ser Gio  

Shep, вам написали "На тест драйві не сподобалось саме управління автомобілем, прийшлося постійно його ловити на дорозі". Які ще питання? Про решта маркетингових штук стосовно Кодіака ми можемо самі почитати в рекламному буклеті.

+1ОТВЕТИТЬ  
Slavik0080  

Shep, Виталя,каждому своё.Я вот,например,не взял бы Кодиак ни с дизелем,ни с бензом ТСИ,хотя не спорю,едет он не плохо вроде бы как..Повторюсь,но всё же,Форестер с невавистным тебе атмосферником едет куда приятнее и да,я больше склоняюсь именно к атмо,хоть и на турбе ездил не мало,по крайней мере в этом классе авто.Но это уже отдельная тема.

ОТВЕТИТЬ  
1974edu  

Мы купили X tri

-1ОТВЕТИТЬ  
Овощ  

У меня двухлитровая текна, 2018, 28т пробег.
Про пороги , обогрев и круиз контроль, это все еще на тесте/выборе было известно ( есть куча информации в том числе и видео о том как это все работает).
Сложилось ощущение , что Вы не сильно вникали в детали машины при выборе.
На счет електрики - сочувствую, за практически 30т проблем не было, скорее всего что-то не то с самой машиной.

+1ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Nissan X-Trail: Nissan X-Trail. Обновленный Хит
Nissan X-Trail. Обновленный Хит

Мы провели неглубокий тест-драйв Nissan X-Trail после глубокого рестайлинга. Или наоборот?.. Ведь мы вникаем в суть изменений глубоко, а вот следы углубленного рестайла, на котором акцентируют внимание ниссановцы, не слишком уж заметны

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у X-Trail

Nissan X-Trail 2015 Nissan X-Trail 14.000$ 2015 150.000 км
Nissan X-Trail 2008 Nissan X-Trail 12.000$ 2008 133.000 км
Nissan X-Trail 2006 Nissan X-Trail 7.750$ 2006 191.000 км
Nissan X-Trail 2015 Nissan X-Trail 14.000$ 2015 150.000 км
смотреть все
объявления