Расход в городе: 13.0 л/100км, по трассе: 8.5 л/100км, средний: 10.0 л/100км
Надежность
Комфорт
Ходовая
Внешний вид
Общая оценка
Ось уже майже 6 місяці я є власником Nissan X-trail в комплектації N-Connecta з двигуном 2.5 бензин. Вже встиг наїздити 9000 км. Оскільки вибирав довго і прискіпливо - залишу опис "мук вибору" в першому коментарі. Скажу тільки одне - в вибраному авто є абсолютно всі переваги, що я хотів, і немає недоліків, які б я не міг усунути. Тому X-Trail - найкращий вибір для мене.
-----------------------
Моє авто: Nissan X-trail - він шикарний! Ось саме це відчуття дає ця машина.
Перш за все всі обов'язкові умови мого списку виконані без проблем і з запасом.
Багажник - величезний. А якщо вам мало - просто зруште чи нахиліть спинки задніх сидінь. Наприклад: перевозив 2-метровий килим - просто склав сидіння і кинув його поперек - легко! 21+ см клиренса. Повний привід. Відмінна стійкість на дорозі і керованість. А те що в пред-максимальній комплектації були плюшки, які зазвичай пропонуються в максималках чи за доплату - преміум акустика Bose, камери кругового огляду, панорама. Це не був необхідний мінімум, і це не було краще поєднання ціни якості - за 33 штуки ти вже хочеш щось круте! І в цій машині це було! Зараз їжджу і просто посміхаюсь часто і багато.
Чого варте тільки кермо цього авто - просто сядьте і потримайте його в руках - воно ідеального розміру. А панель приладів - ну не ті відчуття без олд-скульної стрілки тахометра! Ніяка намальована анімашечка цього не замінить для мене.
В цілому - це було пряме влучання. Я хотів X-trail! Тільки треба було вирішити який...
Двигуни: Я провів 4 тест-драйви на всіх доступних двигунах в Україні.
- Першим був 2.0 бензин - авто дуже плавно їхало, але натискання педалі газу приводило до гуркоту двигуна і мінімального прискорення. Якщо натиснути ще більше - виття і страждання з під капоту, але всеодно нічого цікавого не відбувається. Може якщо 2.0 поєднати з механікою - був би сенс. Але з варіатором - дохлий номер.
- Потім я спробував 1.6 дизель - ось нарешті авто почало пристойно прикорюватися. І про цьому витрати пального мінімальні. Дуже сподобався. Але якщо брати 1.6 дизель і повний привод - то тільки механіка, а якщо купувати 1.6 дизель і варіатор - то тільки передній привід. Але якщо ви впевнені, що вам не треба повний привід - це найкращий вибір.
- І ось я подзвонив менеджеру салону запитати щось про комплектацію і він мене порадував тим, що авто з 2.5 бензиновим двигуном зараз у них в салоні на тиждень. До цього воно було на якихось журналістських тест-драйвах. І я негайно приїхав - це було ідеально! Відчувається запас потужності і якщо треба можна розігнатися до сотні за 10.5 секунд. А якщо хочеться спокійно переміщатися по місту - варіатор ідеально підходить для цього. Нарешті це був саме той двигун, який ричав і їхав!
- Перед покупкою пероїхався ще раз на 2.5 - ніяких сумнівів. Це саме те що треба. Авто відмінно управляється і має свою грацію.
Витрати пального:
- 2.5 їсть не мало. Але я їжджу ~15-18 тисяч в рік. І економія в 300-400 баксів в рік не зробить мене суттєво багатим. Та і якщо купуєш авто за такі гроші і зажмеш тисячу-другу баксів вибравши слабший двигун - то потім будеш їздити на ніякому двигуні і жалкувати. Авто має приносити задоволення! А тим більше за такі гроші! Тому я вибрав максимально потужний двигун.
Виходить наступне:
- по місту в Києві берез 13 в середньому. Якщо ви катаєтесь у вихідний день чи без пробок - 10-11, якщо ж ви на роботу їхати з швидкістю 9 км/годину - може бути і 15л. Тому по місту - 12.5 - 13.5 літрів в середньому.
- за містом - 7-8. Якщо їхати 80-90 км - ближче до 7л. Якщо їхати 110-130 км/годину - 8-9. Але якщо 150 км/годину - буде ще більше. Але я так не їжджу.
- нещодавно була довга подорож на 450 км з Києва в Кам'янець і назад - середні витрати туди склали - 9 літрів на сотню, назад 8.5 (ішов дощ - треба було їхати повільніше). Як завів в Києві - так і рахував з усім - 15% міського трафіку і 85% за містом.
Комплектація:
Я розглядав Acenta+Navi, N-Connecta і Tekna. Оскільки дуже подобалися 18-дюймові диски - то Acenta+navi відпала.
Отже, або максимальна tekna, або пред-максимальна N-Connecta. Круговий огляд, система Bose, моніторинг сліпих зон, панорама і LED ззаду і в передніх ходових були в обох. Доплативши 4000 за максимальну можна бути отримати ще шкіру і передні LED фари. Всі інші опції для мене були не важливі. Та і шкіра була зовсім не обов'язковою - бо взимку на ній холодніше. Тому сенсу доплачувати за всі інші допоміжні системи я не бачив. Та і якщо вже дуже хочеться - можна змінити передні лампи на LED. Але поки такого бажання не було так як світять вони добре.
Окремо напишу про варіатор.
В цілому дуже хвилювала слава цих коробок. Але нічого поганого не можу написати. З точки зору щоденної експлуатації - коробка відмінна! Може як м'яко і плавно їхати в міському ритмі, так і дати розгон з будь-якої точки.
Та і навряд вона менш надійна, ніж сучасні роботи. Тим більше саме ця модуль jatco має дуже непогані відгуки по надійності.
Ну а якщо вже колись щось і станеться з нею - я напишу тут. Як мінімум є гарантія. А так, ніщо не вічне, тим більше в сучасних авто) Поки що коробка дає тільки одні плюси. Головне - нормально обслуговувати її.
Плюси і мінуси опис нижче.
Після покупки докупив хорошу сигналізацію та інші засоби захисту, захист дна, доводчики вікон, металеві покладки на пороги, поклейв бронєпльонкою все до передніх дзеркал і поверхню біля багажника.
В цілому підводячи підсумки - я абсолютно задоволений авто. X-trail має відмінний дизайн. Останній рестайлинг - це саме те чого не вистачало машині до цього. Авто відмінно збалансоване по керованості і потужності. Місця в салоні і багажнику абсолютно достатньо. Сім'ї подорожувати на такому авто - одне задоволення.
Єдине, що порекомендую - не пошкодуйте грошей на хороший потужний двигун - воно того варте!
Як і обіцяв - "муки вибору" напишу в першому коменті.
Дякую що дочитати до цього місця)
P.S. Знаєте, якщо розібратися в Nissan відмінні дистриб'ютори в Україні. Комплектації скроєні по іншому. Не так як у всіх. Типові комплектації всіх на ринку передбачають що за пароному треба доплатити, за кругові камери тільки в максималці з купою іншому непотрібного барахло, за преміум акустику треба доплатити або тільки в максималці. А Nissan інший - буквально в другу з чотирьох комплектацій можна докинути все вище перелічене з пакетом Navi. Молодці. Це підкупає.
P.S.2 Дякую Infocar - ваші чтопочем допомогли про виборі.
Плюсы автомобиля:Плюси (напишу 5 речей які мені найбільше подобаються):
Керованість і потужність. Якщо ви прочитали опис мук вибору - то можете повірити що мені є з чим порівняти. Так от - авто в одночас і дуже комфортне для щоденних поїздок і може дати газу якщо треба! І при цьому у вас немає втрати контролю як мінімум до 150 км на годину. Крейсерська швидкість на житомирській трасі в - 130-140 без жодних напрягів. При виборі авто не полініться і пошукайте "лосині тести" вашого авто - дуже цікаво дивитися.
Акустика - вона відмінна! Я просто їжджу і насолоджуюсь. З розглянутих варіантів єдиний близький це був JBL в максималці спортейджа. Але Bose на голову вище будь якої стокової акустики в цьому сегменті.
Безпека - Моніторинг сліпих зон, система попередження поперечного руху і камери по колу - я вже не зможу мати авто без них. Моніторинг сліпих підвищує відчуття безпеки на дорозі в рази. Система попередження поперечного руху реально працює і підказує багато на людних стоянках чи в дворі. Камери по колу це просто шикарно. Їх якість звичайно могла б бути і кращою, але і так вони дуже корисні. Наприклад, якщо ви паркуєтесь в центрі на розмітці - вам не треба виходити з авто взагалі - все чудово видно і ви можете ідельно стати без додаткових рухів. А ще можна піджатися до тротуару - бо є камера що показує переднє праве колесо.
Панорама - я і не думав про це як про великий плюс, але дитина в захваті! Та і сам іноді відкриєш її в літній вечір, включив Bose і проїдеш неспішно по набережній - краса!
Кліренс і повний привід - 21 см це 21 см. Вискочити на бардюру чи проїхати по грунтовці не проблема. На слизькій дорозі машина впевнено тримається на ходу. Хоча може згодом я напишу більше - у мене великі плани на літо.
Минусы автомобиля:Android Auto/Apple CarPlay відсутні. Це найбільш суттєвих мінус цієї машини. Хоча по bluetooth все працює відмінно - і музика і телефон, але карти б не завадили. В цілому якщо це мене дуже буде мучити - можна з часом змінити голову на щось інше за декілька сотень баксів. А поки ніяких особливих проблем відсутність Android Auto не викликає. Магнітний тримач для телефона і все. А з часом думаю у вас Nissan зможе обновити софт.
Все, крапка, серйозні мінуси для мене закінчилися. Але все ж приведу ще декілька дрібних незручності.
USB порт - один. І той з малою напругою. Купив відраду quick charge зарядку і нарешті телефон пристойно заряджається. Автомобільних розеток в авто вистачає.
Клімат контроль - ну в цілому коли на вулиці +30 або -5 - він відмінно виконує свою роботу, але коли на вулиці 18-20 градусів, він швидко вирішує що ціль досягнута і вирубується. Але оскільки тут блок клімату існує у вигляді хардових кнопок - це легко виправити підказавши йому що і як саме я хочу. Я взагалі дуже прискіпливий до клімату в авто. Тому хардові кнопки були величезним плюсом.
При всьому бажанні я не можу написати більше мінусів.
Відсутність шкіри? Ну мені вона не треба. Та і якщо захочеться - можна обшити салон на $1000-1500.
Витрати пального? Очі бачили що руки брали - зато їде відмінно!
LED фари попереду? За декілька тисяч грн на офіційному сервісі вам змінять лампи на LED і відрегулюють все на стенді як треба.
Совет покупателю:Беріть 2.5 - він їде! Однозначно відмінне авто.
Не ведіться на мішуру сучасних прикольчиків типу безпровідної зарядки немає чи Android Auto. Перше - $20 баксів коштує, друге 300-500. А от якщо ваше авто не тримається на дорозі добре, чи якщо ви не можете трансформувати задній ряд - ви це ніяк вже не виправите. Тому підходьте зважено до вибору.
Тому однозначно рекомендую.
Через 6 мес. и 13 дней Oleksandr дописал: Я і не помітив як пройшов перший рік. Настільки не помітив, що тиждень їздив без страховки.=) Але то ліричний відступ. Головне що то тільки я помітив без поліції. За рік я проїхав 21 500 км. Тільки за це літо в напрямку Одеси їздив тричі. По техніці: на 15 000 зробив перше ТО. Ніяких ньюансів - все по регламенту.
Все. Більше ніяких вкладень. Нові спостереження за рік: Одного разу довелося з'їздити в Одесу і назад в один день. За день вийшло 1050 км. В цілому почував себе нормально. Спині було комфортно. До речі, лічильний однієї подорожі йде тільки до 999 і починає з нуля. 2. Одного разу вирішив слідувати за BMW, що всім блимала фарами на швидкості 170 км/годину по Одеській трасі. Авто справляється. І я тримався в такому темпі 2 години поки не набридло. Правда витрати бензину на такій швидкості становили 11-12л на сотню. Якщо ж їхати собі спокійно 130-140 км/годину по Одеській трасі - 9-9,5 літрів залежно від кількості людей в авто. 3. Обгони - впевнено вистачає двигуна щоб безпечно здійснити маневр. 4. Як я писав тут вище: я обклеїв авто бронеплівкою практично повністю, тому сміливо можна їхати в ліс. Літом в основному їзджу на 2wd по місту і трасі. Зимою майже на постійній основі з увімкнений повним Auto-4WD. Багажник супер! Можна кинути туди 3.3-метрову лодку Kolibri KM-330 в упакованому вигляді, докласти туди речі для відпочинку на природі на 5 людей і поїхати. Чи речі на 15 днів відпустки для 4 дорослих і однієї дитини включно з валізами, самокатом і іграшками цієї ж дитини і поїхати! Якщо вже дуже забитий багажник - відсунув задній ряд на 5-10 см і все! Люди на задніх сидіннях цього і не відчують - там ще вагон місця. Я думаю це буде must-have для будь якої машини, що я коли небудь буду купувати. Це супер зручно. Недавно купив собі велосипед (найнер). Просто закидаю його в багажник без зняття переднього колеса, тільки складаю 60% заднього ряду. (!) З часом якщо хоббі приживеться куплю кріплення для велосипедів. Просто нагадаю - музика BOSE, панорама, круговий огляд, авторежим світла, моніторинг сліпих зон, і т.д. Комфорт, благодать, краса=) Як ви зрозуміли ракетно-букетний період досі не пройшов. Я обожнюю це авто. І дуже задоволений покупкою. І останнє - щиро вам рекомендую забити на практичність кольорів і купувати яскраві авто. Іду я зранку до авто, і ось воно серед сірих, білих і чорних машин - твій яскравий небесно-синій X-trail. Прям душа радується і настрій супер з самого ранку.
Дякую що читали мій відгук. За півроку зміг багато що написати.
Все описане нижче суто моя думка, яка є не завжди раціональною.
Особливо коли з хороших авто треба вибрати найкраще.
Нічого особистого (особливо якщо у вас toyota - краще не читайте - я вас попереджав ;-) ).
Процес вибору:
Весь процес вибору тривав більше року. З них - 8 місяців тест-драйвів. Але почну з початку.
Вимоги:
Оскільки машина має виконувати певні задачі, то почну з їх опису:
- потрібен був кросовер з великим багажником (500л мінімум. Краще більше)
- з повним приводом - люблю часті виїзди на природу на піщані береги Десни.
- з надійним довговічним двигуном. Тому всякі TSI/TGI не розглядав. Думаю що моє авто буде зі мною 7-10 років.
- хороша керованість. Серйозно, це важливо! Бо багато кросоверів мають великі проблеми з цим.
- і там має бути комфортно перебувати мені і моїй сім'ї - тому комплекція машини має бути дуже хорошою.
З чого вибирав:
В цілому на тест-драйви витратив 8 місяців. Розмірено і неспішно.
І дуже рекомендую не зависати в інтернеті надовго - прийдіть реально в салон і самі протестуйте що вас цікавить. Бо авто, які мені сподобалися з описів на веб-сайтах, в реальності мене розчарувати дрібними деталями. Плюс у випадку кросоверів - їх люблять загнати у якесь багно і дивиться хто випливе, а кому трактор треба. Так от, як власник нової машини, ви навряд будете це робити з вашим новим авто. Тому не витрачайте забагато часу в інтернеті - ідіть все пробувати своїми руками.
Клас кросоверів дуже великий зараз, тому почне коротко з тих, що не пройшли в мій ТОП-5:
- Mazda CX-5 - не подобається зовні. Тому далі автосалону діло не пішло.
- Mitsubishi Outlander - здається в цій машині є все щоб сподобатися, але от все це віддає якимось "втомленим" дизайном. І все трішки не так тут і там. Хоча, треба згадати, що скоро там буде багатообіцяючий рестайлинг.
- VW Tiguan - не ясно за що там платить ці такі гроші, та і в цілому малуватий. Тому далі автосалону діло не пішло.
- Honda CR-V - не ясно за що там платить скільки. Просто не ясно. Та і 1.5 на турбіні не викликає довіри.
- Skoda Kodiaq - в машині за 33 000 баксів "треба доплатить за кнопки на кермі і подушки безпеки". Завіса. Кінець. Та і в цілому дизайн шкоди занадто нудний.
- Ford Kuga - їздив на старішій моделі з дизельним двигуном. Там в новій майже нічого і не змінилося. В цілому в салоні форда мене більше цікавив Mondeo.
- Seat Ateca - не знаю. Не пішло. Чекав Seat Taraco - але занадто довго везли. Та і їх вічно немає.
На всіх нижче перелічених авто я проводив тест-драйв.
- Toyota RAV4 - вона м'яка, відносно приємна в управлінні, але не стійка. Немає відчуття впевненості в русі. "Лосині тести" не дуже. Хоча має класний гібрид. Але цілому зовні страшко, як на мене. Не можу я приходити до машини зранку і бачити оце. Хоча всередині ніби нічо. Одного разу побачив RAV4 припаркованный поряд з Дастером - як рідні брати. Навіщо платити більше. Ціна вище, ніж в сегменті. Менеджер салону, окрім слів "Ета ж тайота!", не особливо міг пояснити чому варто переплатити. Тому ні.
- Subaru Forester - ось тут я довго вагався... В середині все що треба є. І комфорт і Android Auto. Але система стоп-старт відверто бісила - машину кидає в сторону коли глохне. Ціна дещо вища за конкурентів. Та і в цілому зовні не кайф. Звичайно є ще ці "народні перекази" про повний привід Subaru... Але як ви знаєте - "чим крутіше джип - тим далі трактору їхати". Та і з кожним роком це вже стає міфом все більше і більше. Тому ні.
- Kia Niro - дуже жвава машинка. І дуже просторий задній ряд. Але все ж малий багажник і відсутній повний привід. Тому ні.
- Audi Q3 - супер керованість і дуже швидка. Але в цілому ідея мати преміум авто мене не зацепила. Тому ні.
TОП-5:
Nissan X-trail - мій вибір - в цілому провів 4 тест-драйви з всіма доступними двигунами.
Kia Sportage - 3 тест-драйви.
Hyundai Tucson - 4 тест-драйви.
Kia Sorento - 2 тест-драйви.
Renault Koleos - 2 тест-драйви.
Почнемо знизу.
#5 Renault Koleos - платформа від японців, дизайн від французів - хіба не чудово звучить? І з першого погляду не можна не закохатися в цей дизайн. Після першого тест-драйву на 2.0 дизелі мені все дуже сподобалося. Але як завжди вирішив почекати місяць, щоб прийняти більш зважене рішення. І ось приходжу через місяць в 9-00 ранку. Менеджера, з яким я домовлявся, ще не має. Є відкрите авто де можна посидіти-погратися. За півгодини я знайшов скліьки ергономічних недоліків, що мене вже все там напрягати почало. Наприклад, клімат треба ще знайти в меню мультимедійки, а градієнти бек-граунда отого величезного екрану явно нагадують веб-сайти 15-річної давності. Задній ряд не рухається нікуди. Навіть спинки фіксуються в одному єдиному положенні. Та і на другому тест-драйві зрозумів, що повертає він не дуже. Все. Дякую - ні.
тут є обмеження на довжину комента... продовження.
...
#4 Kia Sorento - мрія. Але мріяв я про 7-місний Sorento. А KIA вирішили, що порог входу 39 000, а 7-місць тільки в максимальній комплектації за 49 000. Якби можна було б доплатити 1000 і за 40 000 купити 7-місний соренто без шкіри - це б був дуже сильний конкурент. Але в Nissan уже від 29000-32000 можна отримати і преміум акустику і панораму і камери кругового огляду. Та і кліренс побільше в Nissan. А розмірами майже теж саме.
Тому ні. Та й після покупки X-trail мрія пропала - X-trail просто крутіше.
#3 Hyundai Tucson - 90% часу поки я збирав гроші я був впевнений, що збираю на Tucson. А потім в кінці 2018 стався рестайлинг. І щось мене почало бентежити в новій версії. Хоча я навіть резервув за собою авто на пару днів без передоплати. І нарешті мені дійшло - дизайн став агресивніше і втратився баланс. Особливо ззаду авто. Дизайн моделі 2014-2018 років був в першу чергу гармонійним і збалансованим. Дизайн нинішньої моделі вже на "любітеля". Але якщо у вас 25 000 - 28 000 на кросовер - це напевне ідеальний варіант. Є все, що треба середньому сегменту. Особливо сподобалась продуманість салону.
Був на 3-х тест-драйвах - навіть бензиновий 2.0 тащить добре. А якщо вже дизель!.. - то краще візьміть спортадж) Той самий дизель - просто на 2000 дешевше.
#2 Kia Sportage - в 2018 році авто зазнало рестайлінгу. І це дуже допомогло. Всього пару штрихів на бампері, нова фари в 4 лампи і круті LED фари ззаду - і машина зовсім інша! Попереднє покоління мені не подобалося ніяк. А тут ці пару штрихів разом з цими класними дисками і 4-х кутними фарами - і шикарно. До останнього не міг визначитися чи X-Trail чи Sportage. Кращого поєднання ціна-якість на ринку досі немає. Хоча автоматичне піднімання кришки багажника в пред-максимальну комплектації могло б і бути. Я от не хочу 19-ті диски, але хоча підйом кришки багажника. Та і кліренс міг би бути більше, та і багажник. І так..
Сильною стороною Sportage були дизельні двигуни. Я орієнтувався на 2.0 дизель і гідротрансформатор. Не дуже хотів зв'язуватися з роботами.
Але потім мені випала можливість проїхати на 2.5 бензині X-trail і я зрозумів що це воно! Саме те що мені треба.
Зараз часто бачу вищеперелічені авто в потоці і жодного разу не пожалкував про свій вибір. X-trail шикарний!
Дякую за увагу!
Ще раз повторю:
Все описане вище суто моя суб'єктивна думка, яка є не завжди раціональною.
Особливо коли з хороших авто треба вибрати найкраще для мене.
Не хочу образити інші моделі - їх існування ринку само собою говорить про те, що в них теж є свій покупець.
А для моїх потреб і в моєму бюджеті краще всього підійшов X-Trail і саме в цій комплектації. :-)
Крутой отзыв. Мне не нравятся конкуренты, потому что я влюбился в Ниссан. Налицо субъективное суждение. Забрызганы грязью все марки. Я например жуть как не люблю Тойоту. Но если быть обьективным, то я и в ней найду плюсы. Здесь же автор уничтожил все марки.
rdiesel, так. Я ж написав:
>> Все описане нижче суто моя думка, яка є не завжди раціональною.
>> Особливо коли з хороших авто треба вибрати найкраще.
>> Нічого особистого ...
Якщо ви на фінішній прямій, то ви вже вибираєте щось одне, а значить будете звертати увагу на всі дрібниці. =)
olexandr555, та нема защо. Ваша думка, маєте право. На мій погляд по сукупності якостей серед японців Ніссан - найгірша машина. Потім Мітсубісі, Тойота. Ну а найкращі це Мазда та Хонда. Я вже мовчу про німців. Вони завжди вміли робити техніку. Наприклад я би взяв меньш наповненого електронікою німця. Зате з крутим дизелем. Ніж фаршировану Тойота. Яка не здатна навіть гарний дизель створити.
Для мене по сукупності споживацьких характеристик - Ніссан краще всього підійшов. Тому вони і по різному позиціонуютсья на ринку. Економний дизель точно не був списку моїх вимог. Хоча в Ніссана він є.
rdiesel, судячи по останнім ваши коментарям - я бачу ви якраз не дуже розбираєтесь в цьому сегменті. Звичайно я в курсі які ціни в Ніссан X-trail - я ж його купив з салону нову. І в порівнянні з іншими конкурентами, особливо японськими все дуже непогано. Плюс ви часто висловлюєтесь назвами марок, я назвами описую порівняння моделей кросоверів класу К2 серед яких я вибирав, де x-trail явно один з кращих на ринку.
Wert, ну піди поїзди на RAV4 чи Koleos. І потім прийди і чесно скажи що краще тримається на дорозі.
Я ж порівнював з іншими кросоверами, а не з спорт-купе.
olexandr555, шановний рефлекторка (навіть без лінз) виглядає піпець як убого, у вас занадто рожеві окуляри. Попри це, я вам вдячний за відгук. Гарно писали, видно , що старалися. Гарного дня.
Wert, тут не варто сперечатись. У автора найкраща машина в класі. Який я наївний? Живу і не знаю, що Хітріла кращий за CX 5 і Forestera. За таке "лайно" як Tiguan я вже мовчу.
olexandr555, я не дуже полюбляю DSG. Але на Тігуані стоїть його потужна версія, яка більш надійна чим ваш варіатор. А на рахунок грошей. Я в ваш гаманець не лізу. І ви не рахуйте моє. Якщо у вас не вистачає грошей на дійсно гарну машину, то не треба поливати лайном інші марки.
rdiesel, а я нікого лайном і не поливав.І ви вже ведіть себе культурніше.
Написав же - особисто мені не ясно за що платити такі гроші за маленький Tiguan. Всі рішення приймаються з оглядкою на бюджет. А от ваші всі роздуми про бренд в вакуумі якомусь і лідера класу.
Такого поняття зарані існувати не може.
Я дуже надіюсь що люди що заплатити 38+ штук за Tiguan мають якісь плюси, яких немає в моєму авто - інакше навіщо платити було =) Просто мені ті плюси не були так важливі.
olexandr555, Из плюсов: удержание в полосе, адаптивный круиз, экстренное торможение, отличнейшие фары в леде, шумку, мультимедия нормальная, управляемость, динамика... долго можно перечислять.
ПС: активно посматриваю сегмент и тигуан один из претендентов, хотя душа лежит больше к ДС или Пежо.
Михаил Звягин, є ж не проти. Сильний конкурент. Хоча насправді більшість всього що ви перерахували є і в інших конкурентах. Ну може по іншому запаковане.
Тільки от і цінник вони задрали. З Вага я розглядав Seat Terraco - двигуни і т.д. все теж ж - тільки виглядає цікавіше і цінник не такий скажений.
Wert, на відміну від вас щоб оце написати я провів декілька тест-драйвів і однозначно можу сказати що X-trail управляться краще.
Платформу ще треба настроїти.
Wert, ох... це марнування часу мене вже втомлює. Хотів поділитися досвідом і роздумами, але видно диванним експертам видніше. 2.0 дизель їде на цілу секунду швидше 9.5 і 10.5 в X-trail. Усе, переваги закінчилися - говорю вам по результату 4 тест-драйвів X-trail і 2 тест-драйвів Koleos.
Дякую за відгук! Зловив себе на думці, що зараз розвелось стільки кросоверів, що ще піди спробуй серед того щось собі вибери, особливо якщо звертати увагу на всі деталі. Хоча і сам прискіпливо раніше вибирав, але тепер схиляюсь до думки, що питання зовнішнього вигляду скоро буде мати
ледь не вирішальне значення, оскільки самі авто дуже схожі. Приклад з вашого звіту - той же Аутлендер чи Форестер є дуже схожими за своїм форм-фактором на Х-трейл. Вибір між ними це вже кому що більше до смаку.
Ser Gio, зовнішній вигляд має значення які б там характеристики не були.
Я собі це уявляв так - коли я підходжу зранку до авто - воно мене має радувати своїм виглядом. Причому безкомпромісно подобатися.
Той самий Форестер був досить сильним варіантом, але мені не сподобався вигляд нового покоління.
В Аутлендера приїхав непоганий рестайлінг - його освіжили і навіть існує 7місна версія вже тепер. На сьогодні був би сильним варіантом.
Але найбільш мені сподобався саме X-TRAIL. Останній рестайлінг дуже вдало підкреслий потрібні деталі в авто.
Вітаю з новою автівкою! +/- такі самі відчуття з приводу конкурентів були (Outlander, CX-5, RAV 4, Tiguan думки 1 в 1). За свої гроші хороший варіант (ну камон, камера 360 + панорама, класний повний привід + усілякі дрібниці за 33 к), хоча я взяв дизель, бо у повному приводі не маю необхідності. З приводу керованості погоджуюся, не Civic Type R, але для свого класу досить непогана.
Їздив на тест-драйві на дизелі - мені теж дуже сподобалося. Навіть думав дизель на механіці і з повним провод. Але всеж дуже хотів повний привід та і автомат.
А щодо керованості - я в серйоз переглядав тести переставки, лосині тести і т.д. X-trail показує дуже хороший результат як для кроссовера класу K2
Slavik0080, дякую.
Я згоден що суб"єктивно. Це по суті хід моїх роздумів під час вибору. Та ж сама тойота має багато своїх плюсів. Але особисто мені потрібно було дещо інше.
Дякую вам за відгук. Тепер я ще більш впевнений стосовно вибору з двигуном 2,5. Динамічно буде але трохи витратно (12,5-14 л думаю). Фари головного світла дійсно гарно світять?
Sergdmk, а зачем вам парится с расходом? Берите дизельный Renault Koleos. Идентичный полный привод, классный человеческий салон. И в нагрузку отличный дизель. Разница в цене меньше $1000.
rdiesel, про "классный человеческий салон" прям смішно було))) Нащо ви пишете те в чому не розбираєтесь?
@Sergdmk, в Ніссан ергономіка на голову вища.
Наприклад сидіння задні можна рухати в перед-назад і міняти нахил спинки.
А ще клімат можна регулювати кнопками, а не шукати в сенсорному головному приладі НА ХОДУ.
Плюс формування ціни в французів дещо інше і там треба буде брати багато допів.
Та і зовні ті ж самі диски 18 в Ніссан в N-Connecta (пред-максимальній), а в Колеосі - в максимальній тільки.
Електропривід відкривання багажника в колеоса тільки в максималці і за доплату. В ніссан є Acenta!
Фари в N-Coonecta, як на мене світять чудово.
Якщо вже вам не вистачить - за 200 баксів на сервісі замінять на LED і відрегують щоб ви не сліпили зустрічних.
Просто сидьте порахуйте все добре. Бо я рахував - і різниця там зовсім не 100 баксів. В Nissan хай трішки прожорливіший двигун, але комплектація і ергономіка набагато кращі.
Гляньте ЧтоПочем про X-trail. Там детально розібрали.
P.s. Ту саму платформу на мою суб"єктивну думку французи не налаштували правильно. X-trail рулиться!
olexandr555, я понимаю, что вы ярый фанат пластиково-деревянных салонов. Но не все такие как вы. Я советую людям, то в чем им будет приятно ездить. Вам нравится ваш пластиковый салон, ну и катайтесь. Ещё заминусуйте меня, очень обижаюсь.
rdiesel, я навів цілий список об'єктивних причин чим салон X-trail краще. Зверніть увагу - об'єктивних!
А не знову якийсь загальний комент без контексту і підтвердження, як ви це робите.
olexandr555, я понимаю вы любитель понтов и всяких наворотов в машине. А ваши доводы это для жены, как объяснить куда деньги потратить. Сильнейший ваш довод про диски. Вот у меня Q7 на 18 дисках. У бати свежее на 19. Ну блин моя едет просто шикарно. Так максимум для неё 21 дюйм. Так по вашему я должен причитать что у меня не хватило на 21? В моей пробег за 200 тысяч. Вся электроника работает. Вот это круто в машине. Это то чего Ниссан на 18 дюймах дать не может. Будет сыпаться и очень дорого.
olexandr555, давайте тут спишемся через 2 года. Поговорим потом о зрелости. Если 18 диски доживут. А то видишь комменты удалять хочет. Вы часом не из цензурщиков? Не из зелёных? Тем тоже ничего не докажешь, и все хотят запретить.
olexandr555, мало написать свой отзыв про свою машину.
Гораздо сложнее потом отбиться от "экспертов", которые знают что лучше и что вам нужно было брать.
Удачи в эксплуатации!
rdiesel, Cерьезно, Рено Колеос? По правде говоря Рено не рассматриваю в принципе. Ну не нравится мне Рено. Возможно не объективно, но это мое мнение... Вот загорелся я Ниссаном...Но еще подожду, скоро выйдет новое поколение, посмотрим что там изменили? А пока денюжки покопим...
Дякую за досить змістовний і достаменний відгук...Респект ! Але дозволю собі з Вами в дечому-не погодитись....По-перше: ключовою відмінністю комплектацій "Текна" від "Н-Коннекта" в "Х-трейлі" є, на мій погляд, не Лед переднє світло, а якраз майже повний комплект систем активної безпеки...."Моніторинг сліпих зон, система попередження поперечного руху і камери по колу"...- це не основні системи активної безпеки. Активний круїз-контроль з можливостю повної зупинки! перед перешкодою і Відновленням попередньої швидкості , адаптивні ( не прості Лед) передні фари, контроль рядності руху з простим попередженням або активним "підрулюванням", розпізнавання дорожніх знаків і втоми водія,проекційний дисплей....Наявність більшіості цих систем якраз і відрізняє комплектацію Текна від Вашої...І як на мене, то шкіра чи "тряпка"в салоні- це вже вторинно...По-друге: керованність Х-трейлу досить посередня....Тесдрайвив УСІ!!!! можливі комплектації в Україні цього авто і для себе зробив висновок: керованість його на рівні з Оутлендером і Спортейджем з Таксоном...Ні в яке порівняння навіть з CRV, Forester чи CX -5 керованість Х- трейла- не йде....Не кажучи вже про Тігуан....А тим паче не кажучи про велику німецьку преміум трійку :БМВ-Мерседес-Ауді з Х3, GLC чи Q5...Але там вже зовсім інші гроші... Гірше керованність дійсно, певно тільки в Колеосі і Рав 4...Як на мене , аргумент- "машина не подобається"- смішний...Вона не дівчинка на виданні щоб всім подобатись...Сам сумніваюсь зараз з своїм вибором : міняти вже свій Кашкай на кращий, на мій погляд на даний час, японський повнопривідний кроссовер у вигляді Мазди СХ5 чи дочекатись через рік нового покоління Х-трейлу вже з 3-ма найбільш затребуваними оновленнями у вигляді: 1.Повністю цифрової приборки з Андроїд Авто І Еппл Карплей !!!( на дворі 21 сторіччя!!!).І аналогові шкали, як і "квадратіш-практіш" дизайн попередніх поколіннь Х-трейла вже давно канув в Лєту... 2.Проекційного екрану і більш повного комплекту систем активної безпеки. і ...3."Plug-IN" гібридної технології як найбільш перспективної на даний час..."А в остальном,прекрасная маркиза, всьо харашо, всьо харашо..." (мюзікл.) Ще раз дякую за прекрасний відгук...Було приємно почитати....
forgiven, дякую за увагу до відгуку.
В ньому я висловлював свою точку зорі і звертав увагу саме на ті речі які важливі для мене і тільки для мене. Я не вирішував загальну задачку що краще. А шукав що краще для для мене.
Почнемо з керованості. " і Спортейджем з Таксоном..." - ви не задумувалися що X-trail добряче так більша машина в порівнянні з ними, а керується як мінімум не гірше? Щодо CRV і CX-5 - не знаю - не пробував. А от про Форестер не згоден зовсім. Мені з моїм стилем водіння не сподобався зовсім. Тігуан - так, справді добре. Катався на старішій моделі в друга - добре тримає догору, але знову ж таки - тоді вже порівнюйте з Таурегом за розмірами. Плюс свою думку підкріпив лосиними тетсами з ютуба. Подивіться - там цікаво.
Щодо преміум марок - не я їх не розглядав.
X-trail чудово підійшов мене з моїм не дуже агресивним стилем водіння.
Щодо комплектації - мені просто всього більш ніж достатньо в цій.
"аргумент- "машина не подобається"- смішний." - а як на мене абсолютний. Який би форестер не був хороший по характеристиках - в кінці кінців він мені не подобається зовні і крапка. Мені за нього платити і мені до нього ходити щоранку. =)
Щодо ваших роздумів про останні фішки з деякими згоден. Може і сам собі колись заміню головний прилад на щось інше. Або просто новішу прошивку від Nissan (було б добре)
Але мені особисто ну прям подобається аналогова стрілка тахомента і спідометра! от прям мило дивитися.
Щодо вашого вибору - рекомендував би почекати апдейта x-trail.
Всі плюшки скоро привезуть, а 21 см клиренсу це 21 см кліренсу.
Я вже двічі їздив подалі від людей на природу за 30-40 км від Києва на берега Десни. Їдеш впевнено і без напрягів на Lock по піску з діагоналками. І геометрична прохідність не ідеальна, але непогана.
Ось там це реально корисно і круто. Та і багажник побільше.
Хоча я не знаю ваших цілей. Тому вибирайте під свої потреби.
Саме для таких тупих коментів була продумана фіча видалення коментів, яка доступна тільки автору відгуку. Але фіга не працює. Infocar, зафіксіть будь ласка або вже приберіть це посилання.
Тішуся за Вас. Важливо коли машина пре)). Мій відгук перед Вашим. Пробіг біля 30 т. Вибрав свідомо асенту-наві, оскільки не хотів 18, бо часто товчуся по Карпатах)). З панорамою часто їздив на ін машинах, ніколи не користувався. На текну, відверто не вистачило грошей((. По вибору автомобіля серед конкурентів майже на 90% згідний з Вами, теж довго сумнівався щодо форестера. А ось рав 4 відпав бо був явно жорсткіший і кліренс 18 ( але це попередній кузов, в 18 р ще не було останнього).
З примочок, камери слабенькі, особливо вночі. В колеги на ку7, прямо 4 к в порівнянні))). Босе, круто, але в порівнянні з ін преміум системами не так вже й круто.
Я все ж більше катаюсь в місті, хоча останнім часом дуже активно почав освоювати піщані береги Десни. Машина себе чудово веде. На старті стикнув lock і поїхали.
Камери - так, хотілося б кращого розширення. Але в цілому тротуар чи роздільні смуги парковки видно, та і вид переднього колеса допомагає часто як в міста так і в лісі. Не треба лишній раз вилазити з авто.
Щодо Bose - я згоден що є кращі преміум системи. Але за неї не треба доплачувати як за опцію і вона не в максималці, а в менших комплектаціях. А якщо рівняти з штатними системами на конкурентах - Bose рулить.
В цілому я б сказав, що x-trail в першу чергу коштує своїх грошей.
10500 км.
Останнім часом дуже часто катаюсь на природі до Десни і других річок Київською області. Як ви розумієте - по далі від людей. Вже їздив разів 5-6 .
Ліс, піщані берега, пагорби, яри, грязь і колії - бездоріжжя легкої і середньої складності іноді змочене дощем. Вже були і діагональні вивішування і склдані по геометрії яри.
При з"їзді з асфальту включив lock і погнали. Поки що ніяких проблем.
Основна турбота - як не подряпати машину. У мене все по дзеркала затягнуто в бронєпльонку. Думаю треба обтягнути і боки.
В цілому дуже задоволений авто на даний момент. Все проходить відмінно. Кліренс дозволяє. Закинув повний багажник речей і чудово - все поміщається. Камери по коли, хоч і не найкращої якості, але є. Ну і підвіска не провокує мої пасажирів при цьому блювати.
Ну що ж колій від уралу чи валунів поки не було. Буду писати далі про пригоди на бездоріжжі.
вот в 19 году уже не продавали Каптив, а я знаю, что вы Капу рассматривали. Были бы Шевики, что брали бы? Учитывая, что они в максималке" (LT? что представлена была у нас) стоили 26...27 на бензине
builder, Там, я забув її при огляді конкурентів. Точніше не згадував бо зараз вона вже відсутнє на ринку.
Я навіть був на тест-драйві на початку 2019 року (один з перших тест-драйвів в цьому пошуку авто)
Їздив на дизелі 2.2. Що сподобалось: дизель, android auto, 7 місць. Причому ззаду реально було місце над головою (чого не було в Соренто наприклад - я зростом 1.90 )
Дуже подобався дизайн Black Edition і ціна була досить конкурентна.
Здається тоді Chevrolet вже розпродавав запаси і збирався покидати Україну. Здається тоді за 27 - 28 можна було купити максималку.
З мінус - трішки не сподобалась ергономіка і були якісь зауваження до коробки. Але в цілому я придираюсь. Можна було б звикнути.
І я навіть згадав чому я не купив її. Моїй дружині вона дуже не подобалась. Вона в цілому не влазила в процес вибору за винятком одного єдиного "вето" на Captiva)
Оскільки у мене ще була маса варіантів і по переду ще було багато-багато тест-драйвів - я якось і забув про Captiva. Продовжив збирати гроші і ходити по тест-драувах.
На момент вибору автомобіль "вето" було зняте, але склад вже фактично був розпроданий і автомобіль був відсутній в автосалонах. Оскільки в мене було ще багато варіантів, я якось і не повертався до Captiva.
Ось так і вийшло. Якщо порівнювати з чимось типу sportage/tucson в тому ж ціновому діапазоні - я б взяв captiva. Все-таки 7 місць і багажник по більше. Якось я проживу без безпровідної зарядки))
Якщо вже порівнювати з X-trail - я б купив X-trail. Преміум акустика, паномара і люк, камери по колу, відмінна ергономіка і багато багато інших плюшок присутні в X-trail. (Хоча android auto і 7 місць не має)
Але X-trail і суттєво дорожче. тому напевне порівняння не зовсім справедливе.
В цілому Captiva - відмінне авто за свої гроші! Напевне було одне з найкращих в своєму ціновому сегменті. Шкода що chevrolet пішов з України.
Отличный отзыв, хоть и субъективный, но очень обстоятельный. Хочу добавить свои 5 копеек, относительно полного привода. Видел как x-trail 2.5 легко спустился к пляжу и поднялся назад в Одесской обл.в районе Санжейки . Сама уверенность и спокойствие.Но, засадить можно что угодно, сказал дядя откапывая из песка, такой же x trail, только с другим водителем и в другом месте. По той скорости, с какой пришли на помощь водителю и по интересу экспертов к вашему отзыву. Можно смело сказать, модель не безразлична нашим людям. Всем добра!
Так, відгук суб'єктивний. Хотів передати свій хід думок, а він не завжди раціональний.
Та і хотів щоб було цікаво читати)
Не скажу, що катав на x-trail на грані можливостей цього авто.
Але поки що по піщаним дорогам, по лісу чи просто по дуже поганим ґрунтовим дорогам справляється.
В цілому якщо тверезо оцінювати сили цього не рамного SUV з AWD і варіатором, то з ним можна прекрасно себе почувати.
Включив на старті відразу Lock, згадав що кліренс ого-го, металевий захист стоїть і все авто обклеєно бронєплівкою і вперед.
Пару раз мене повний привід добре так витягував по піску чи коли вивішувалося колесо.
Але в цілому на новому авто немає бажання заритися в багно по самі дзеркала =)
Тому зараз я скоріше бережу авто, ніж мучаю його на межі можливостей.
Поправка - не AWD, а 4WD.
Все-таки є можливість на хорошій дорозі просто відключити задні колеса в 2WD і спокійно їхати.
Зимою чи в дощ включаю Auto-4WD.
При з"їзді на бездоріжжя відразу LOCK і поїхав.
Тобто по великому рахунку літом 75% часу я їзджу на 2WD по місту чи по трасі.
1 рік експлуатації
Я і не помітив як пройшов перший рік. Настільки не помітив, що тиждень їздив без страховки.=) Але то ліричний відступ. Головне що то тільки я помітив без поліції. За рік я проїхав 21 500 км. Тільки за це літо в напрямку Одеси їздив тричі.
По техніці: на 15 000 зробив перше ТО. Ніяких ньюансів - все по регламенту.
Все. Більше ніяких вкладень.
Нові спостереження за рік:
1. Одного разу довелося з'їздити в Одесу і назад в один день. За день вийшло 1050 км. В цілому почував себе нормально. Спині було комфортно. До речі, лічильний однієї подорожі йде тільки до 999 і починає з нуля.
2. Одного разу вирішив слідувати за BMW, що всім блимала фарами на швидкості 170 км/годину по Одеській трасі. Авто справляється. І я тримався в такому темпі 2 години поки не набридло. Правда витрати бензину на такій швидкості становили 11-12л на сотню. Якщо ж їхати собі спокійно 130-140 км/годину по Одеській трасі - 9-9,5 літрів залежно від кількості людей в авто.
3. Обгони - впевнено вистачає двигуна щоб безпечно здійснити маневр.
4. Як я писав тут вище: я обклеїв авто бронеплівкою практично повністю, тому сміливо можна їхати в ліс. Літом в основному їзджу на 2wd по місту і трасі. Зимою майже на постійній основі з увімкнений повним Auto-4WD.
5. Багажник супер! Можна кинути туди 3.3-метрову лодку Kolibri KM-330 в упакованому вигляді, докласти туди речі для відпочинку на природі на 5 людей і поїхати. Чи речі на 15 днів відпустки для 4 дорослих і однієї дитини включно з валізами, самокатом і іграшками цієї ж дитини і поїхати! Якщо вже дуже забитий багажник - відсунув задній ряд на 5-10 см і все! Люди на задніх сидіннях цього і не відчують - там ще вагон місця. Я думаю це буде must-have для будь якої машини, що я коли небудь буду купувати. Це супер зручно Недавно купив собі велосипед (найнер). Просто закидаю його в багажник без зняття переднього колеса, тільки складаю 60% заднього ряду. (!) З часом якщо хоббі приживеться куплю кріплення для велосипедів.
Просто нагадаю - музика BOSE, панорама, круговий огляд, авторежим світла, моніторинг сліпих зон, і т.д. Комфорт, благодать, краса=) Як ви зрозуміли ракетно-букетний період досі не пройшов. Я обожнюю це авто. І дуже задоволений покупкою.
І останнє - щиро вам рекомендую забити на практичність кольорів і купувати яскраві авто. Іду я зранку до авто, і ось воно серед сірих, білих і чорних машин - твій яскравий небесно-синій X-trail. Прям душа радується і настрій супер з самого ранку.
Прочитав відзив із задоволенням і щось мені здається, що і я прийму таке ж рішення. Дякую! Маю одне запитання - повний привід у Вашому авто підключається чи постійний як у Субару?
Jurij S, підключається.
Але коли мені треба він постійний. Бо є режим lock.
В X-trail є 3 режими і я вибираю який мені треба:
2wd - включаю в суху хорошому погоду на асфальті і трішки економлю пального.
auto-4wd - включаю на постійний основі зимою,а або наприклад в дощ. Авто передає частину зусиль на задній привід при потребі. Знаю людей що завжди їздять в цьому режимі, але я в цьому потреби не бачу.
Lock - з"їзджаю на грутовку чи в ліс - включаю розподіл 50-50 і їду. І x-trail до 40 км/годину з розподілом 50/50.
Як мені порадили так і вам пораджу - lock треба включати як тільки ви заїхали на бездоріжжя, а не коли ви вже по вуха в болоті чи піску.
Щодо Форіка я писав вище в першому коменті. Не буде повторюватися.
Просто по факту Ніссан дає можливість вибору режиму, а субару ні. Можете увімкнути auto-4wd і буде те фактично ж саме і що це постійний 4wd субару.
Апдейт:
Майже 30 000 км. Все чудово. Ніяких нарікань. Які там типові страшилки? Варіатор не випав, панорама не шумить) Все супер. Подорожувати на цьому авто - одне задоволення.
З'їздив на друге Т.О. По факту вийшло наступне:
- Вартість в районі 9 500 грн. Один з найдорожчих речей - заміна свічок. А їх треба міняти згідно регламенту кожні 30 000 км. Оскільки жодних нарікань на авто не було - передзвонив інші офіційні дилери Nissan перепитати скільки там коштує. Але все так і є. Ну що ж пора звикати що це не т.д. на маленький бюджетний седан - тут все трішки дорожче)
- Крім регламентних робіт замінив передні гальмівні колодки. Ну це таке - розхідний матеріал.
Цікавили деякі технічні питання:
З менеджером сервісу переговорів про заміну масла в варіаторі. Він відповів що бажано міняти кожні 60 000 км. І масло в редукторі - кожні 90 000 км.
По експлуатації:
- мати повний привід зимою - однозначно плюс. Попав в снігопад - проблем нуль.
- знову почав їздити на природі - ніяких проблем щоб доїхати по піщаних берегах Десни куди треба.
- всім сімейні задачі виконує з запасом.
Універсальність цього авто просто радує - завантажив повний багажник речей і повну кабіну людей, заїхав в ліс по пісках і грунтовках після дощу, відпочив, запакував все назад і погнав 120км - 150км по хорошій трасі назад.
Іноді їдеш сам можна трішки "похулігати" без проблем.
Одного разу їхав в 6 ранку на пустій Новообухівській спробував добратися до максималки. Вона тут 190 км/годину. На спідометрі було 200. Але пересуватися навіть по такій хороші трасі більше 180 вже стрьомно. Тому експеримент зараховано, але їздити часто так не планую.
Нормальна крейсерська швидкість 140-150 на Одеській трасі. (Звичайно якщо дорожня обстановка дозволяє).
Як ви розумієте я не здуваю пилинки з варіатора, а нормально експлуатую авто =)
Короче 30 000 км, майже 2 роки, а ейфорія все ще не проходить. Просто часто їду і посміхаюсь)
Спасибо за очень подробный отзыв!
Тоже остановил свой выбор на X-trail n-connecta 2.5
Сейчас распродают остатки перед выходом нового поколения, и это был последний шанс купить машину с таким классным соотношением цена/оснащение.
За 900к n-connecta как по мне это идеальный выбор (аналогичный по цене Аутлендер как-то не вызвал интереса, РАВ4 не понравился, Форестер очень даже понравился - но там предтоповая комплектация стоит на 200к дороже).
Соглашусь с автором фактически во всем на счет плюсов.
Из минусов отмечу:
1) Фары не ЛЕД. У меня на предыдущей машине были ЛЕД - и разница заметна.
2) На водительской двери кнопки блокировки/разблокировки дверей а так же кнопки стеклоподъемников (кроме водительского) без подсветки. В машине за 900к, серьезно?!
3) Картинка с камер могла бы быть и получше. Но в целом сама идея с 4мя камерами - супер!
4) Расход у 2.5 не маленький. Но зато он реально едет!
Но все эти минусы не существенные, в общем и целом машина очень нравится!
После нескольких тысяч км напишу свой развернутый отзыв))
FireflyUA, вітаю з покупкою)
Я на своєму вже за 45 000 заїхав. Все добре з ним. Думаю доїду до 50 000 і напишу тут якісь проміжні підсумки.
Щодо LED - як я розумію можна поставити туди LED лампи. От я і чекаю як ці перегорять - тоді і заміню.
А камери - так. В 2021 картинку хочеться краще, але ця система тут є і працює досить добре. Тому в цілому "зачет". А оця камера на переднє ліве колесо - взагалі улюблена фіча)
Добрый день!
Смотрел в сторону ескейпа, а потом меня правильные люди отговорили. Долго и качественно искали машину и подвернулся почти брат близнец твоего) было бы интересно в живую пообщаться, получить отзыв и советы)
Розкажіть про свої враження зараз?
Чи були якісь технічні проблеми за цей час? Скільки в середньому коштувало кожне ТО?
Чи не підшуковуєте вже щось на заміну? Навіть на рівні думок: "а наступним в мене буде щось типу такого".
Чого Вам хотілося в наступному автомобілі, чого немає в цьому, або хотілось покращити?
Рестайлинговый Nissan X-Trail - сама скромность. Все обновления он прячет внутри, выставив напоказ только пару-тройку свежих деталей. А ведь на самом деле работы инженерам хватило. Пусть этот симпатичный кроссовер выглядит так же, как предшественник.