|
Отзыв о Nissan X-Trail 2020 года
Автомобиль:
Nissan X-Trail
2020
г.в.,
внедорожник,
бесступенчатая коробка передач,
Передний привод
, пробег - 13000 км, двигатель - 1.6 turbo дизель, комплектация - Acenta Расход в городе: 7.0 л/100км, по трассе: 5.5 л/100км, средний: 6.2 л/100км
Авто купувалось на заміну SX-4 на початку пандемії, основними вимогами були не менший кліренс, більша вмісткість салону і багажнику, адекватний розхід палива, в ідеалі, теж наявність повного приводу. І, оскільки, на початку карантину всі заводи зупинились, довелось обирати з того, що є або в наявності, або вже прямувало в Україну. ВАГи в потрібних комплектаціях були оверпрайс, гарні знижки були на СХ-5, але з комунікацією з представниками салонів не склалось взагалі. Враження, що я мав їх вмовляти продати мені авто. РАВ4 з потрібними опціями теж виходив за межі бюджету. У Ніссана на той момент Кашкаїв цікавих не було, а Х-Трейл як раз виїжджав потрібного кольору і комплектації. Плюсы автомобиля: Комфорт. Подорожувати на дальні відстані максимально комфортно і не напряжно. Сидіння, підвіска на рівні. Після 10+ годин за кермом втома відстуня. Великий багажник. Авто купувалось в тому числі під подорожі, тому розмір багажнику вирішує. Всі речі для двотижневої автономної подорожі вільно розміщаються. Розхід. Бензиновий двигун не розглядався,після тест-драйву зрозумів, що він не їде взагалі, а розхід великий. Дизель навпаки живий зі смішним розходом. По місту з мінімальними заторами виходить трохи більше 6л. Баку вистачає з Києва доїхати в Карпати + там покатати ще пару сотень. Минусы автомобиля: Лакофарбове покриття. Найбільший і величезний мінус. Всі говорять про погану якість фарбування японських авто, але це вже третє авто японського виробництва, яким володію і такого ніжного ЛФП я ще не зустрічав. Глибокі царапини лишаються навіть від мінімальних гілок і кущів. На капоті вже більше 15 сколів. Тому порада одразу затягувати в плівку. Ну або забити і жити з цим. Відвід води з лобового скла. От ця штука теж максимально бісить. Під час навіть невеликого дощу водійське скло заливає потоками води, вдень ще з цим якось жити можна, вночі це небезпечно, оскільки із-за потоків води не видно дзеркало. Частково лікується дефлекторами лобового скла, але у нас на ринку я їх не зустрічав. Або дефлекторами богового скла, але колхозити немає бажання. Дивно працюючий датчик дощу. То щітки не вмикаються навіть під час сильного дощу і потрібно перемикати власноруч в інший режим і потім назад в AUTO, то вмикаються від попадання комахи в скло і розмазують все це добро. Можливо, це лише у мене проблема, уточню на сервісі. Дивно працюючий клімат. Це теж відома проблема. На певному температурному діапазоні зовні він просто вимикається. Лікується ручними налаштуваннями. В принципі, саме ця проблема приносить найменше дискомфорту. Скрип/хруст керма при обертання. Теж відома проблема, думав, що мене омене, але ні. Десь після 2000км пробігу з'явилась теж. Спробую вирішити на першому ТО. Відсутність повного приводу з дизелем і варіатором. Наявність самого варіатора. Це напевно найбільша потенційна проблема, яка повставала при виборі цього авто. Але поговорив з власниками інших Нісанів, з такими ж типами варіаторів, які проїхали 150+тис. без проблем і забив. Єдине, що постійно потрібно пам'ятати про його ніжність, не тиснути педаль в підлогу зі старту і т.і. Совет покупателю: Одразу затянувати в плівку. Якщо описані мінуси будуть дратувати, то все ж таки, ще раз подумати над конкурентами. Обсуждение отзываJurij S Я оце теж зібрався замінити Suzuki SX4 GLS на Х-Трайла, який би виїхав по ґрунтовій дорозі з каменями вверх на кілометр. Добра Ваше авто їде у гору камянисто-ґрунтовою дорогою? ОТВЕТИТЬОлесь113 Вітаю з купівлею. В мене 34 т наразі за 2 роки. Зі всіма мінусами погоджуюсь. Єдине, що з кліматом не маю проблем. Руль на сервісі чимось змазують, але за пару місяців знов те саме. В мене 2.0, ацента наві, хотів 2.5, але тре було чекати довго. Дизель не брав, бо хотів повний привід і автомат. Плюс тарахкотить жах просто((,, я люблю тишину. По динаміці, в місті на старті диз живіший. Але на трасі при обгоні поза 100, програє. Хоча, якщо у Вас великі пробіги, то диз -варіант добрий. +1ОТВЕТИТЬ |
Автобазар InfoCar.ua
Nissan X-Trail
14.000$
2015
150.000 км
Nissan X-Trail
11.500$
2013
158.000 км
Nissan X-Trail
8.499$
2008
236.000 км
смотреть всеобъявления |