Модельный ряд Nissan

Отзыв о Nissan X-Trail 2020 года


Автомобиль: Nissan X-Trail 2020 г.в., внедорожник, бесступенчатая коробка передач, Передний привод , пробег - 13000 км, двигатель - 1.6 turbo дизель, комплектация - Acenta
Автор: Dima K (Украина, Киев)   22.09.2020
Расход в городе: 7.0 л/100км, по трассе: 5.5 л/100км, средний: 6.2 л/100км
НадежностьОценка: 4
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 4
Общая оценка4.0

Авто купувалось на заміну SX-4 на початку пандемії, основними вимогами були не менший кліренс, більша вмісткість салону і багажнику, адекватний розхід палива, в ідеалі, теж наявність повного приводу. І, оскільки, на початку карантину всі заводи зупинились, довелось обирати з того, що є або в наявності, або вже прямувало в Україну. ВАГи в потрібних комплектаціях були оверпрайс, гарні знижки були на СХ-5, але з комунікацією з представниками салонів не склалось взагалі. Враження, що я мав їх вмовляти продати мені авто. РАВ4 з потрібними опціями теж виходив за межі бюджету. У Ніссана на той момент Кашкаїв цікавих не було, а Х-Трейл як раз виїжджав потрібного кольору і комплектації.

Зараз авто проїхало 13000км за три місяці, три великі подорожі по Україні. Загалом враження приємні, незважаючи на всі недоліки, описані нижче. За цей час двічі довелось побувати на сервісі з проблемою кондиціонера. Він був не заправлений і після першої заправки і заміни якоїсь там прокладки, проблема через два тижні з'явилась знову. Вирішили її вже остаточно у іншого дилера на іншому сервісі з заправкою і заміною додаткових деталей системи. Обидва сервіси безкоштовні, все робилось по гарантії.

Пробіг поки невеликий, за надійність говорити складно. Всі плюси і мінуси у відповідних блоках нижче

Плюсы автомобиля: Комфорт. Подорожувати на дальні відстані максимально комфортно і не напряжно. Сидіння, підвіска на рівні. Після 10+ годин за кермом втома відстуня. Великий багажник. Авто купувалось в тому числі під подорожі, тому розмір багажнику вирішує. Всі речі для двотижневої автономної подорожі вільно розміщаються. Розхід. Бензиновий двигун не розглядався,після тест-драйву зрозумів, що він не їде взагалі, а розхід великий. Дизель навпаки живий зі смішним розходом. По місту з мінімальними заторами виходить трохи більше 6л. Баку вистачає з Києва доїхати в Карпати + там покатати ще пару сотень.

Минусы автомобиля: Лакофарбове покриття. Найбільший і величезний мінус. Всі говорять про погану якість фарбування японських авто, але це вже третє авто японського виробництва, яким володію і такого ніжного ЛФП я ще не зустрічав. Глибокі царапини лишаються навіть від мінімальних гілок і кущів. На капоті вже більше 15 сколів. Тому порада одразу затягувати в плівку. Ну або забити і жити з цим. Відвід води з лобового скла. От ця штука теж максимально бісить. Під час навіть невеликого дощу водійське скло заливає потоками води, вдень ще з цим якось жити можна, вночі це небезпечно, оскільки із-за потоків води не видно дзеркало. Частково лікується дефлекторами лобового скла, але у нас на ринку я їх не зустрічав. Або дефлекторами богового скла, але колхозити немає бажання. Дивно працюючий датчик дощу. То щітки не вмикаються навіть під час сильного дощу і потрібно перемикати власноруч в інший режим і потім назад в AUTO, то вмикаються від попадання комахи в скло і розмазують все це добро. Можливо, це лише у мене проблема, уточню на сервісі. Дивно працюючий клімат. Це теж відома проблема. На певному температурному діапазоні зовні він просто вимикається. Лікується ручними налаштуваннями. В принципі, саме ця проблема приносить найменше дискомфорту. Скрип/хруст керма при обертання. Теж відома проблема, думав, що мене омене, але ні. Десь після 2000км пробігу з'явилась теж. Спробую вирішити на першому ТО. Відсутність повного приводу з дизелем і варіатором. Наявність самого варіатора. Це напевно найбільша потенційна проблема, яка повставала при виборі цього авто. Але поговорив з власниками інших Нісанів, з такими ж типами варіаторів, які проїхали 150+тис. без проблем і забив. Єдине, що постійно потрібно пам'ятати про його ніжність, не тиснути педаль в підлогу зі старту і т.і.

Совет покупателю: Одразу затянувати в плівку. Якщо описані мінуси будуть дратувати, то все ж таки, ще раз подумати над конкурентами.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Jurij S  

Я оце теж зібрався замінити Suzuki SX4 GLS на Х-Трайла, який би виїхав по ґрунтовій дорозі з каменями вверх на кілометр. Добра Ваше авто їде у гору камянисто-ґрунтовою дорогою?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Jurij S,
Все залежить від кута схилу. Багато вже довелось покататись по Карпатам, саме по горам. Виїжджав кругом, окрім одного місця. От там повного приводу не вистачило

ОТВЕТИТЬ  
Олесь113  

Вітаю з купівлею. В мене 34 т наразі за 2 роки. Зі всіма мінусами погоджуюсь. Єдине, що з кліматом не маю проблем. Руль на сервісі чимось змазують, але за пару місяців знов те саме. В мене 2.0, ацента наві, хотів 2.5, але тре було чекати довго. Дизель не брав, бо хотів повний привід і автомат. Плюс тарахкотить жах просто((,, я люблю тишину. По динаміці, в місті на старті диз живіший. Але на трасі при обгоні поза 100, програє. Хоча, якщо у Вас великі пробіги, то диз -варіант добрий.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Олесь113,
так, пробіги великі, часто подорожуємо.
Зараз до речі стало холодніше і скрип взагалі пропав

ОТВЕТИТЬ  
yurchyk  

Мені по гарантії замінили пильник рульового пів року назад, поки скрипу немає, але не знаю на скільки вистарчить. Поставив вітровики на вікна в офіціала, проблеми з заливанням і видимістю зеркал відсутня.

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Nissan X-Trail: Есть над чем подумать
Есть над чем подумать

К нам обновленный Nissan X-Trail добирался почти два года: в 2016 году доработки примерил на себя американский близнец Rogue, в 2017-м X-Trail обновился для Китая.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у X-Trail

Nissan X-Trail 2015 Nissan X-Trail 14.000$ 2015 150.000 км
Nissan X-Trail 2008 Nissan X-Trail 12.000$ 2008 133.000 км
Nissan X-Trail 2006 Nissan X-Trail 7.750$ 2006 191.000 км
смотреть все
объявления