Модельный ряд Nissan

Отзыв о Nissan X-Trail 2020 года


Автомобиль: Nissan X-Trail 2020 г.в., внедорожник, бесступенчатая коробка передач, Полный привод , пробег - 800 км, двигатель - 2.0 бензин
Автор: Дмитро (Украина, Днепр)   08.10.2020
Расход в городе: 10.0 л/100км, по трассе: 6.7 л/100км, средний: 8.0 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 3
Общая оценка5.0

Цього разу буду коротко. Треба тачанка із повним приводом та більш менш висока із ліжком позаду. Ціна 24500, 4x4, багажник - велика будка. Ану, байстрюче, спробуй знайди що краще за цими критеріями ніж X-trail?! Попустися, не три пальці об букви, не вийде, це ідеальний варіант. Крапка.

Ще бажано було: автомат, круїз, клімат, hands-free. Отримав все крім клімату. Не маю особливого пієтету до марки, на око теж не те щоб красень, але від задоволення танцюю наче слон в одеському зоопарку.

Кайф від високої посадки, ці задні сидіння, що соваються - просто космос, багажник може стати гігантським.

Варіатор - шайтан, шось там собі перемикає, двигун сам оберти туди-сюди робить, а ти сидиш і краєвидом милуєшся, погладжуючи ніжку коханої. Таке життя тепер за кермом, неквапливе, розмірене. Мотор ледь чутно, ями ковтаються наче комарі жабами. Добре знайомі рельси, бровки та латкові поля тепер наче десь далеко, значно тихіше, ніж раніше на Tipo. Дволітровий двигун показав різницю із 1.4. Ти просто придавив - і він вибухнув, і поніс, поніс далеко... Кайф, цього не вистачало. Наступне літо оцінить краще.

Плюсы автомобиля: Воно суцільний плюс, хз шо виділити. З такими характеристиками та набором якостей по ціні конкурентів просто нема. Можна 92 бенз. ТО дешеве.

Минусы автомобиля: Без дьогтю ніяк, таке життя: 1. На магнітолі нема паузи чи вимикання звуку, от так, живи з цим якось. 2. Середній пасажир не повинен мати жопу ширше 20 см. Або крайні пасажири не повинні пристібатися. Як...? Шо це? 3. При прямолінійній їзді оберти падають до 1300. Я не моторист, але трохи консерватор, це здається замало для нормальної роботи двигуна. Хоча хто зна як він спроектований, може маслоканали і розраховані. 4. Багажник крутий, але нафіга його підлогу було робити під нахилом? Гумовий піддон постійно з'їжджає до дверей, треба думати як закріпити. 5. Як їхати по дрібних камінчиках чується якийсь дрібний люфт на кермі, чи то рейка, чи то підвіска, поки не ясно. 6. Взяв рідний захист двигуна, візуально з'їв 3-4 см кліренсу. Кривлюся. 7. Коректор фар бісить - на 0 ти сліпиш, на 1 - метрів на 30 світять. Якось треба щільніше. Може вийде вручну покрутити фари.

Через 3 дней Дмитро дописал: Є ще одна дивна особливість. Спідометр показує швидкість на 7% меншу за GPS. Ну ладно, подумав я, може на більші колеса проектувалося все це. Але є нюанс, заміряв розхід по повному баку, і він до десятої співпав із бортовим.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Ser Gio  

Пункт №3 - адекватна робота варіатора. Двигун працює якраз, щоб видати необхідну потужність для рівномірного руху. Зауважте, тільке притиснете газ - оберти зразу зростуть. От якби це було на механіці і ви б продовжували розгін на 1300, тоді б хана була двигуну. А так все в порядку, не переймайтесь, коробка, знає що робить.

+2ОТВЕТИТЬ  
Wert  

Ser Gio, то б перемкнувся на нижчу. А не давить з 1300

+1ОТВЕТИТЬ  
Ser Gio  

Wert, ясно що адекватні знають, як треба перемикати. А решта наслухається як тут всі блогери розказують про "полку моменту", "їде з холостих". Потім народ надивиться і через деякий час поршньову йде міняти))

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Тоді закреслюємо! Взагалі, я вагався між дизель+механіка та бенз+варіатор, по ціні однаково. Зараз після 1200 км можу підвести підсумок, що варіатор - жирнючий смачнючий плюс, ледь не найбільше надбання для водія.

+2ОТВЕТИТЬ  
Wert  

Dmytro G, а дарма, тут без варіантів для мене= дизель+механіка ІМХО. Нісановський варіатор= лотарея. Може проїхати 15 ткм, а може і 200 ткм. Став і все, симптомів ніяких. Знайомий - працівник офсервісу Ніссан.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Wert, люблю такі байки. Крім них є ще статистика, але кого вона цікавить, коли можна переказувати історії і божитися, шо це точно мій знайомий.
Ви знаєте ще якогось виробника варіаторів?
Дизель - клас. Та біда в тому, що в мене 9 з 10 поїздок це 2-7 км і все, раз-два на день.

ОТВЕТИТЬ  
Azazello  

Город 10 л для кроссовера 2 л на полном приводе очень не плохо

ОТВЕТИТЬ  
Crosby1130  

В любой машине на стандартном размере резины показатели спидометра занижены. Это сделано, чтобы обезопасить вас и ваш кошелёк от глупостей)

+2ОТВЕТИТЬ  
Yura_N  

Crosby1130, наоборот - для безопасности показатели спидометра надо завішать:едешь 65, показывает 70.

+2ОТВЕТИТЬ  
Wert  

Yura_N, спідометр завищує швидкість

ОТВЕТИТЬ  
Cast  

Спасибо за отзыв. Судя по тех характерестикам 2,0 4x4, на автомате не особо быстрее Tipo.

+2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Cast, це на папері. В реалі Tipo значно слабший. В умовах міста прискорення на рівні моєї колишньої Славути, я прям дежавю ловив. На трасі прискорення 90-110-130 треба прораховувати, бо воно дуже заду-у-умливу, шо на 6, шо на 5 передачі. А під гору прискорення взагалі немає. Та шо там, дуже відчутна різниця в динаміці коли їдеш один чи двоє. Цього всього немає на X-trail. Придавив - поїхав, повний салон і багажник.

-1ОТВЕТИТЬ  
Cast  

Dmytro G,
Я вам абсолютно верю что 2.0 будут намного есластичнее чем 1.4. А сколько вы проехали на Типо? , может двигатель до конца не обкатался))
Мне тоже нравиться X-trail , но пока сам еще езжу на Tipo)
удачи вам в експлуатации!

-1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
Wert  

2-х літровий двигун і вибухнув )))))) ну-ну

-1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Wert, Все в порівнянні.

+1ОТВЕТИТЬ  
Олесь113  

Wert, є щось подібне. Не зовсім зрозуміла робота варіатора. Я вже 34 т накатав, і до сих пір не завжди розумію. Інколи тиснеш сильніше, а розганяється як пенсіонер на візку. Інколи легенько придавиш, а стріляє як корок з шампанського, втискає в крісло, я аж стресувався, коли це в місті)). Таке враження, що в тебе 5 л під капотом. Трохи не вистачає потужності на обгонах, коли 4 чол, речі і гвидкість поза 100-120. Хотілося би динамічнішого розгону. А так, достатньо цілком.

+2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Все в порівнянні.

+1ОТВЕТИТЬ  
olexandr555  

>>> 1. На магнітолі нема паузи чи вимикання звуку, от так, живи з цим якось.
На кермі звук в нуль і музика на паузу. А про магнітолу не знаю. В мене цей екран.
>> 2. Середній пасажир не повинен мати жопу ширше 20 см. Або крайні пасажири не повинні пристібатися. Як...? Шо це?

Вожу там регулярно людей - не жаліться. Навіть з дитячим кріслом. Самі замки ремнів можна заправляти під сидіння.

>> Багажник крутий, але нафіга його підлогу було робити під нахилом?
Такої проблеми в себе не помічав - може килим об ворс тримається...

>> 6. Взяв рідний захист двигуна, візуально з'їв 3-4 см кліренсу. Кривлюся.
У мене здається Кольчуга ... Особливо нічого не відхапала.

А в цілому - вітаю з придбанням.

+2ОТВЕТИТЬ  
yurchyk  

Вибрав дизель+варіатор на передньому приводі в комплектації N-Connecta. Вирішив пожертвувати повним приводом (кіко тої зими зі снігом), але зато мати економію на солярі (8,2 середній) + круговий огляд (бомба), + музика Bose (супер) + панорама (можна пережити і без неї, але була в комплектації).
1. Вирішив це питання заміною на китайську Dasaita (Андроїд 9, Waze, Apple Car Play, і ще купа цяцьок), запрограмував Mute на кнопку Покласти трубку на Рулі (довге натискання).
2. Три здорових мужика по 100кг їхали ззаді (правда на коротку відстань), якось прищепнулися. Троє дітей взагалі без проблем.
3. На дизелі постійно такі оберти 1300-1500 норм.
4. Поличка багажника під нахилом, бо задні сидіння мають концертну посадку, тобто підняті догори, і коли складаються щоб зробити рівну підлогу, то дизайнери нічого кращого не придумали і зробили поличу під кутом.
5. Така сама фігня, але я забив на це, не так часто їжджу по гравію. Замінили по гарантії пильник рульової осі, бо скрипіла (хвороба).
6. Не зауважував, всюди проїжджаю без проблем, зато знаю, що надійно захищений і не переживаю.
7. Хочу лампочки замінити на Світлодіодні, по моливості лінзовані, але ще не зібрався, бо дорого.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

yurchyk, а який у вас пробіг? 8.2 - це реальний розхід, а де більше їздите, в місті?

ОТВЕТИТЬ  
yurchyk  

Dmytro G, 27000км, 8,2л розхід середній за рік, переважно Київ, + 4-5 разів на рік по Україні, в середньому виходить 15т в рік із них 5т по Україні. Середній по місту ~9,5л (київські затори), по трасі 6,5л (повний навантажений 110-130 км/год)

+1ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Nissan X-Trail: Есть над чем подумать
Есть над чем подумать

К нам обновленный Nissan X-Trail добирался почти два года: в 2016 году доработки примерил на себя американский близнец Rogue, в 2017-м X-Trail обновился для Китая.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у X-Trail

Nissan X-Trail 2015 Nissan X-Trail 14.000$ 2015 150.000 км
Nissan X-Trail 2013 Nissan X-Trail 11.500$ 2013 158.000 км
Nissan X-Trail 2008 Nissan X-Trail 8.499$ 2008 236.000 км
смотреть все
объявления