Обсуждение Nissan X-Trail
Проїхався - підвіска гівно, шумна як барабан (чітко чути роботу підвіски + чути як шляпають колеса об заплатки, напливи, вибоїни). Далі підвіска жорстка. Тому як на мене підвіска це розщарування! Поверніть комфорт підвіски як у Т31 х-трейлі! Далі їхав на MHEV мягкому гібриді розхід в спокійному безпробковому темпі під 10,5л! Це росхід дизильних рамників паджеро спорт та прадо, але вони важуть за 2,2тони і більші! Тому поверніть дизель на х-трейл щоб за розумні гроші мати сімейне, економне авто з розхідом в місті під 8-8,5л і нафіг той mhev з якого толку на практиці невидно!
Раніше купиш 4вд Х-трейл за 32-35штук, тепер 4вд гібрид від 45штук! Це що таке? Х-трейл став інфініті?
Немає дурних хочете дороще взамін якісніше дайте! Але з такою підвіскою я б навіть за 30тисяч пройшов далі цього авто!
Сьогодні брав на тест-драйв MHEV. За підвіску не погоджусь, мені вона здалась більш ніж комфортною та тихою. За витрату пального погоджусь, в мене вийшло від 10 до 14 літрів, не не дуже економічно (але їхав я агресивно). В цілому враження від авто дуже позитивне, буду розглядати придбання передньопривідної N-Connecta з e-Power.
+1ОТВЕТИТЬKyrylo_Ch, а як ви перевіряли підвіску на комфорт? Якщо проїзд залатаних латок на асфальті або дорожніх напливів це показник комфорту, то можна сказати що підвіска комфортна. Я же спеціально виїзжаю на бетоні плити або вїзжаю в реальні незалатані ями, проїзжаю лежачий не скидаючи сутево швидкість в ось таких умовах підвіска шумна, жорства одним словом ніяка! Особливо згадуючи яка комфортна підвіска була у Х-трейла Т31 кузова. Проїдьтесь на форестері і також зрозумієте що таке комфортна підвіска.
+2ОТВЕТИТЬСаме так, їхав по латках, невеликих вибоїнах та напливах. Для мене поведінка авто на такому покритті досить показова, так як у звичайному житті я, здебільшого, по такому і їжджу. На форестері прокочусь, за нагоди, дякую за пораду, цікаво буде порівняти відчуття від підвіски.
+1ОТВЕТИТЬВийшло зробити порівняльний тест на куску дороги з ямами. Туарег 3,мій рав4 гібрид і Королла гібрид .Виявилось що на короллі ті ями пройшлись найкомфортніше (в межах клірієнсу звичайно )
+2ОТВЕТИТЬСаме позитивне в цьому авто так це те що в штатах немає e-power. Можна брати і не хвилюватись що буде просадка по ціні. А в цілому машина дуже технологічна цікаво їде і відчувається якість.
+2ОТВЕТИТЬЩо за гібриди у Нісана... На повноприоводному Рав4 росхід 5-6 літрів, а тут в районі 8-10л. Та і по логіці в місті гібрид має перевагу, має бути екоомніший ніж на трасі, а тут все навпаки, як наче проста бензинка. Ох не люблю я ці 3-ьох циліндровики, який з них толк...
ОТВЕТИТЬ