Nissan X-Trail 2022 Nissan X-Trail 2022

Nissan X-Trail 2022

от $29.900
Где купить?

Обсуждение Nissan X-Trail

Обсуждение
Вход | Регистрация

Показать еще 1 комментарий
Talapius  

За ту ціну, за яку його продають.... Ну не коштую той гібрид ти коштів

+4ОТВЕТИТЬ  
Voldemar Prizva  

Talapius, і що ж ви купите взамін?

+2ОТВЕТИТЬ  
3xcool  

Voldemar Prizva, Mazda CX-5, а якщо запаковані комплектаціх дивитись, то і СХ-9, Opel Grandland в топі, як цей в мінімалці, Сitroen C5, RAV4, Tucson. BMW X1 с 2.0 дизель 4х4 зараз можна взяти за 40 в нормальній комплектації.
Вибір є і в розмірі кузовів і в силовій установці. Х-trail прикольный, але ціна поки неприємно вражає. Можливо трошки знизять, після пів року продажів

+1-3ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
Jura  

Проїхався - підвіска гівно, шумна як барабан (чітко чути роботу підвіски + чути як шляпають колеса об заплатки, напливи, вибоїни). Далі підвіска жорстка. Тому як на мене підвіска це розщарування! Поверніть комфорт підвіски як у Т31 х-трейлі! Далі їхав на MHEV мягкому гібриді розхід в спокійному безпробковому темпі під 10,5л! Це росхід дизильних рамників паджеро спорт та прадо, але вони важуть за 2,2тони і більші! Тому поверніть дизель на х-трейл щоб за розумні гроші мати сімейне, економне авто з розхідом в місті під 8-8,5л і нафіг той mhev з якого толку на практиці невидно!
Раніше купиш 4вд Х-трейл за 32-35штук, тепер 4вд гібрид від 45штук! Це що таке? Х-трейл став інфініті?
Немає дурних хочете дороще взамін якісніше дайте! Але з такою підвіскою я б навіть за 30тисяч пройшов далі цього авто!

+3-3ОТВЕТИТЬ  
Kyrylo_Ch  

Сьогодні брав на тест-драйв MHEV. За підвіску не погоджусь, мені вона здалась більш ніж комфортною та тихою. За витрату пального погоджусь, в мене вийшло від 10 до 14 літрів, не не дуже економічно (але їхав я агресивно). В цілому враження від авто дуже позитивне, буду розглядати придбання передньопривідної N-Connecta з e-Power.

+1ОТВЕТИТЬ  
Jura  

Kyrylo_Ch, а як ви перевіряли підвіску на комфорт? Якщо проїзд залатаних латок на асфальті або дорожніх напливів це показник комфорту, то можна сказати що підвіска комфортна. Я же спеціально виїзжаю на бетоні плити або вїзжаю в реальні незалатані ями, проїзжаю лежачий не скидаючи сутево швидкість в ось таких умовах підвіска шумна, жорства одним словом ніяка! Особливо згадуючи яка комфортна підвіска була у Х-трейла Т31 кузова. Проїдьтесь на форестері і також зрозумієте що таке комфортна підвіска.

+1ОТВЕТИТЬ  
Kyrylo_Ch  

Саме так, їхав по латках, невеликих вибоїнах та напливах. Для мене поведінка авто на такому покритті досить показова, так як у звичайному житті я, здебільшого, по такому і їжджу. На форестері прокочусь, за нагоди, дякую за пораду, цікаво буде порівняти відчуття від підвіски.

ОТВЕТИТЬ  
Maldiv2022  

Вийшло зробити порівняльний тест на куску дороги з ямами. Туарег 3,мій рав4 гібрид і Королла гібрид .Виявилось що на короллі ті ями пройшлись найкомфортніше (в межах клірієнсу звичайно )

+1ОТВЕТИТЬ  
Polbat  

Саме позитивне в цьому авто так це те що в штатах немає e-power. Можна брати і не хвилюватись що буде просадка по ціні. А в цілому машина дуже технологічна цікаво їде і відчувається якість.

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация