Модельный ряд Nissan

Отзыв о Nissan X-Trail 2023 года


Автомобиль: Nissan X-Trail 2023 г.в., внедорожник, бесступенчатая коробка передач, Передний привод , пробег - 1000 км, двигатель - 1.5 turbo бензин, комплектация - Техна
Автор: Богдан (Украина, Киев)   08.07.2023
Расход в городе: 12.0 л/100км, по трассе: 9.0 л/100км, средний: 0.0 л/100км
НадежностьОценка: 4
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 4
Общая оценка4.0

Аванс заплатили 30 березня і авто приїхало в кінці червня. Проїхав першу 1000 з яких половина по Києву, а інша траса Київ - Львів.

У нас 3 малих дітей тож брали виключно заради 7 місць, нічого цікавішого в рамках цього бюджету і наповнення не знайшли на той момент на ринку. Б/в не хотілося після 5 років у спортейджі з салону, а електричний 7 місний id6 лякав своє сірістю і не адаптованістю під наш ринок.

Простору не багато але усі вмістилися навіть з валізою та рюкзаками. Хоча для самокатів місця уже не знайшлося. Думали про e-power але такої суми на руках не було, тож вирішили зупинитися на простішій версії. 3 дітей тож поганяти все одно не тягне тай повний привід не дуже потрібний.

Розчаруванням було те що на даний момент не підтримується Android auto та apple car, обіцяють в салоні що через пару місяців буде, але це дивно. Є вмонтована гугл карта, яка безкоштовна зі слів продавця ще 3 роки з підтримкою заторів, але що далі, не зрозуміло..

Дивні налаштування звуку, третій ряд нічого не чути в стандартних налаштуваннях при тому що перший ряд гучність така що не чути один одного. І кумедно що на місці запаски сабвуфер, з радістю б обміняв. Дуже здивувало, що для переключення на кермі радіо на плейлист телефону треба натиснути аж 3 кнопки і кожен раз дивитися на екран, щоб проскролити, в той час як на Кіа це робиться одною кнопочкою. Зміна радіо на музику з телефона на мультимедійці на ходу це взагалі небезпечна історія.

На трасі досить шумно (порівнюю з спортейджем 2018) хоча передні склопакети на дверях подвійні. Про сам мотор перше враження що він досить слабенький, навіть в режимі спорт тричі подумаєш перед обгоном, чисто сімейне авто, щоб нікуди не спішити. Якщо ви любитель поганяти то думаю треба дивитися в сторону e-power.

Дуже розчарували витрати бензину. Слово гібрид це лише маркетинг, тож будьте обережні, якщо раптом ви очікуєте отримати економне авто у цій комплектації. 12 по місту в режимі еко і 9 по трасі в режимі круїз 130 до Рівного і далі на спорті (по іншому чтрашно обганяти) до Львова в режимі 50-110. Після спортейджа сприймається дуже важко хоча і розумію що це 2 різні авто.

Плюсы автомобиля: 1. Симпатична зовнішність. 2. 7 місць. 3. Безліч асистентів. 4. Задні двері відчиняються на 90 градусів.

Минусы автомобиля: 1. Розхід палива 12 місто та 9 траса. 2. Розподіл звуку по авто. 3. Шум на трасі. 4. Немає ні запаски, ні докатки. 5. Мотор. 6. Зміна музики.

Совет покупателю: Якщо ви шукаєте економне авто проходьте мімо цієї комплектації, якщо ж треба простір для сім'ї з малими дітьми це чудовий варіант.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Simargl  

Добрий день. Це у вас м'який гібрид MHEV?

+2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Simargl, так

+2ОТВЕТИТЬ  
lahm  

а зачем 7 мест если трое детей? сзади 3 ребенка не вместятся в такой не маленький кроссовер?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

lahm, найменшому декілька місяців, в дорозі зручно кормити коли є місце і для мами у другому ряді, а не три автокрісла в ряд.

+3ОТВЕТИТЬ  
deavy  

lahm, мені важко уявити авто, в якому б влізло 3 автокрісла на задній ряд. Плюс досить місто посередині на другому ряді взагалі не підтримує встановлення автокрісла.

ОТВЕТИТЬ  
lahm  

тем более с 7 местами багажника почти не остается.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

lahm, нам вистачило місця для валізи і декількох рюкзаків

+2ОТВЕТИТЬ  
deavy  

Вітаю з придбанням і дякую за відгук!

В таких авто м'який гібрид зазвичай допомагає плавніше починати рух з місця. Там не буде такої економії, як на повноцінному гібриді. Плюс там 1.5 літра, нехай і турбованих, для досить великого кросовера. Так що розхід очікуваний.

+4ОТВЕТИТЬ  
Voldemar Prizva  

Щодо економії - у вас же мякий гібрид, він максимум на 10% економніший.
в ютюбі є ролик, словаки порівняли епавер і мхев версії. то мхев на шосе навіть економніший епавера.

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Nissan X-Trail: Великі зміни: тест-драйв нового кросовера Nissan X-Trail 2023
Великі зміни: тест-драйв нового кросовера Nissan X-Trail 2023

Новий Nissan X-Trail повертається до рубаного дизайну, властивого першим двом поколінням моделі.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у X-Trail

Nissan X-Trail 2015 Nissan X-Trail 14.000$ 2015 150.000 км
Nissan X-Trail 2008 Nissan X-Trail 12.000$ 2008 133.000 км
Nissan X-Trail 2006 Nissan X-Trail 7.750$ 2006 191.000 км
Nissan X-Trail 2015 Nissan X-Trail 14.000$ 2015 150.000 км
смотреть все
объявления