Модельный ряд Nissan

Отзыв о Nissan X-Trail 2023 года


Nissan X-Trail 2023
Автомобиль: Nissan X-Trail 2023 г.в., внедорожник, планетарная коробка передач, Передний привод , пробег - 2500 км, двигатель - 1.5 turbo бензин, комплектация - N-coneccta
Автор: Вячеслав (Украина, Полтава)   18.10.2023
Nissan X-Trail 2023 фото $iNissan X-Trail 2023 фото $iNissan X-Trail 2023 фото $i
Расход в городе: 6.0 л/100км, по трассе: 9.0 л/100км, средний: 9.0 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 5
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Слава Україні і Героям Слава! Всім добрий день!

Дуже замало інформації про новий Nissan X-Trail, а про E-power взагалі нічого не знайшов, окрім обзорів, які зазвичай дуже багато чого не розповідають. Тому вирішив поділитися своїм невеличким досвідом про це авто, і розповісти історію придбання цього звіря.

Коротко не вмію, вибачайте, тому, якщо комусь не хочеться читати все, то можна скористатися змістом:

1. Мій досвід
2. Ціль, муки вибору, конкуренти.
3. Перші враження, витрата пального і що таке гібрид особисто для мене.
4. E-pedal - про це треба сказати.
5. Що подобається.
6. Що не подобається та зауваження.

1. Мій досвід.

За кермом 23 роки, досвід володіння 10 різними авто: 2 ВАЗи, NISSAN Tiida 2011р, 2 VW (Passat 1993р, Touran 2010р), ТOYOTA Сamry 2008р, KIA Sportage 1.6 2019р, Toyota Rav-4 (гібрид) 2021р, Toyota Venza 2014р, зараз Nissan X-Trail E-power 2023р.

2. Ціль, муки вибору, конкуренти.

Ціль: купити універсальне нове сучасне авто з просунутою силовою установкою, потужністю 180 коней +, щоб було впевнено по трасі, зручно по місту, і добре з дітьми. Бюджет 40-45К$

Коротко чому обрали Nissan X-Trail і відкинули інших.

Toyota Rav-4 (гібрид) - вже був у 2021 році, проїхав майже 50К, машина добра, але другий раз - не комільфо і не цікаво.

Toyota Corolla Cross (гібрид) - нова, цікава, але при її вартості - маленька, тест драйв взагалі розчарував, на великий швидкості шумно, і за пів години тесту дружину укачало, вважаю його виключно міським авто, для мене і моєї родини не підійшов. Peugeot 408 (1.6T) - прикольно, цікаво, сучасно, потужно, АЛЕ більше для молоді не дуже високого зросту. Мені зі своїм 183 см зросту було сідати і вилізати не зручно, концепція авто, коли кермо низько, а приборка над кермом не всім підходить, щоб комфортно вилізти - треба кермо підняти вгору, при посадці опустити, і так кожного разу, або трошки карячитись… так собі перспектива, дружині було також не дуже зручно, а якщо сідати в теплому одязі, то буде тісно, для дітей немає позаду підігрівів сидінь, отже не дуже для нас універсальне, хоча, повторюсь - прикольне і зовні і всередині, французи вміють робити, щоб було естетично - ВАУ.

KIA Sportage (1.6T) - нормальний варіант, розглядали, в принципі все мінімально необхідне в ньому є, по бюджету взагалі дуже підходить, але одне але 1.6Т, або 2.0 не проходив по параметру сучасності, да і був у нас вже Sportage 1.6 GDI у 2019-2020 роках, проїхав я на ньому 100000, нормальне, адекватне авто за ті гроші. На тесті тоді не було, приборка начебто і цифрова, але ну зовсім нецікава, відкинули…

Hyundai Tuсson (гібрид) - хотілося тільки в максималці, в необхідній комплектації не було, чекати довго, з бюджету вилізаємо, модель вже не свіжа. І я, кожного разу коли сідав в нього, бився правим коліном о гострий кут приборки, звісно то таке, і я б навчився сідати, але відклалося в пам'яті, що він мене побив)))

Nissan X-Trail E-power, одразу скажу, що минулий X-Trail мені не подобався, реклама у Nissan слабенька, нічим він ніколи мене не приваблював, була Tiida нова з салону, продав через 8 місяців бо просто не подобалась, навіть перше ТО не пройшов. Побачив я його на тесті Інфокару і вирішив подивитися, бо доволі цікаво про нього розповідали. Приїхав в салон, подивився і він мене приємно здивував, всередині великий, для дітей на задньому ряді є підігріви + шторки на дверях - це взагалі круть і дуже класна річ з преміум сегменту, багажник великий, приборка, мультимедіа, помічники водію, системи безпеки - все начебто прикольно, тому треба тестити. Проїхався на м'якому гибриді, і реально він мене ще більше вразив, от просто приємно вразив, доволі тихо, динамічно, класно зібраний салон, трішечки жорсткувато, але не критично. Тільки треба поміркувати: м'який гібрид, де двигуну допомагає елктродвигун я не хотів, бо пробіг у мене 90% траса в режимі 120-130+ і 10% місто, отже крутити мені його доведеться постійно на високих обертах, 3 циліндри, 1.5л, турбіна, хоча і іде в принципі жваво - ну от не викликає у мене довіри, досвід з Rav-4 (гібрид), де 2.5л + електродвигун + планетарка, там працює все надійно, система перевірена, але Rav вже був, тому вибір стає очевидний - E-power, де двигун працює виключно в режимі генератору, варіатору нема, колеса обертає електродвигун через редуктор, тому буде значно тихіше. Додатково беру Кашкай на тест з системою E-power, і мої думки підкріплюються тестом. Привожу до салону дітей, їдемо з ними ще раз на X-Trail - їм також подобається, отже 4 ТАК від родини є, тому замовляємо і чекаємо. Чекали не довго, десь 3 тижні, бо машина була в дорозі і ми бронювали те, що могло приїхати швидше, колір - сіро-золотий йому дуже личить, комлектація N-connecta має все необхідне, із допів брали сітку в бампер, бризковики, сталевий захист двигуна, захист всієї передньої частини бронєплівкою.

3. Перші враження, витрата пального і що таке гібрид особисто для мене.

Пройшло вже 3 тижні і 2500 км пробігу, можна скласти перше враження, хоча об'єктивним воно не може бути, бо ще зарано, але про дещо можна поговорити.

Почнімо з того, що, маючи досвід володіння гібридними авто, я хочу пояснити всім, хто може не розуміється до кінця по всіх цих системах і ведеться на маркетинг по витраті палива, і думає, що можна завжди отримувати 5-6л/100 при активній їзді по трасі і по місту. Отже! Що таке гібрид?! - гібрид це потужність і динамка, гідрид це незалежність від розетки, гідрид - це інша філософія! Ви повинні завжди розуміти, що якщо потрібна динаміка і швидкість, то ніколи не буде витрата 5-6-7 л/100 км, якщо потрібна економія пального, то треба їздити в режимі ЕКО, дуже обережно і спокійно і буде витрата 5-6л/100 км по місту, а на трасі при 120-130 7-8л/100 км, на 150-170 буде 9-10, а може і 11.

Гібрид завжди має запас потужності на всіх швидкостях, і що стосується E-power, то тут все дуже добре одночасно плавно і динамічно, коли треба «вистрелити», то прискорення дуже стрімке, до 150 набираєш і взагалі цього не помічаєш, по трасі дуже впевнено в режимі Normal, і головне, що мені ще подобається - так це тільки те, що ти чуєш лише акустичний шум, і все!, мотор - так, він десь там є, він ричить, десь ти його чуєш, але в цілому дуже класно по загальному акустичному сприйняттю, за ці відчуття можна багато пробачити дрібних зауважень, про які я напишу згодом.

У підсумку станом на 2500 км я маю середню ФАКТИЧНУ! не по БК! Витрату - 9.36 л/100 км (див. фото, (не завантажились)), думаю впаде на M-PHEW було б напевно 13))), але скептиків і прихильників Rav-4 (гібрид) хочу трішки занурити в холодну воду, бо там у мене за 47000км був 8, 89 л/100км (див фото (не завантажилось)), але об'єктивно кажучи - Rav до біса шумний і дуже сумний всередині зі своїми плюсами і мінусами, ну, в принципі, як будь яке авто!!! По місту було навіть 3.8 л/100км, але в середньому 5.5-6, зараз похолодало, двигун працює частіше, тому за рік, сподіваюсь вийти на середню - 8л/100км. Хочу наголосити, що мої витрати не репрезентативні, вони тільки мої, при моїй манері їзди (швидко і динамічно по трасі з обов'язковим урахуванням погодних і дорожніх умов) - доволі виходить економно, бо Sportage, 1.6 GDI, який дуже слабий (пробіг 100К), мав показник 10.54 л/100 км, а Toyota Venza (пробіг 40К) мала 13.4 л/100км. До речі, я веду облік по кожній своїй, машині записую кожну витрату і кожну заправку, а заправляю завжди до повного, щоб мати об'єктивне розуміння по витраті, а не вірити БК, бо БК розшифровується, як - Брехливий Комп'ютер))).

Станом на сучасне сьогодення - я обираю гібрид саме через те, що хочу завжди мати запас потужності на будь яких швидкостях, їздити так, як мені хочеться і при всьому цьому мати абсолютно адекватний показник витрати палива, який особисто мене влаштовує. Таке моє тлумачення філософії гібриду. Система E-power для мене нова, через рік і +/- 50тис пробігу, я зможу для себе об’єктивно оцінити відмінності від легендарної та надійної гібридної системи Toyota, і зробити якісь висновки, але поки для себе я відзначив чітко - гібридні системи - класні, сучасні, доволі надійні і вони мені подобаються.

4. E-pedal - про це треба сказати!

Система E-power має таку прикольну штуку від електрокарів - E-pedal, і вона дійсно класна, я вмикаю її завжди - це керування прискоренням і гальмуванням за допомогою тільки однієї педалі акселератору. В залежності від ступеню натискання машина їде або швидше, або повільніше, відповідно, коли педаль повністю відпускаєш машина активно загальмує, коли трішечки відпустиш, то сповільнення слабіше. Так - до неї треба звикнути, я звик за пару годин пересування по місту, зараз по місту педаль гальма практично не натискаю, тільки коли треба екстрено загальмувати або повністю зупинитися і мені це дуже подобається. Хотілось би, щоб ця функція не вимикалася, коли глушиш авто, приходиться кожного разу після запуску вмикати, але я вже звик, до хорошого звикаєш швидко).

5. Що подобається!

Динаміка, потужність, ергономіка все на доволі високому рівні, і при цьому акустичний комфорт на недосягаємому для Toyota високому рівні - NISSANу за це респект! До відома Rav-4 беззаперечно гарне авто, але я повністю шумив ще в салоні, потім ще шумив двері, а це все доволі не дешево!

Круговий огляд, підігрів керма, всіх сидінь, дзеркал, навіть повністю лобового - супер! Мені подобаються інтегровані в двірники омивачі - це також дуже класна штука, шторки в задніх дверях - ВАУ!, окремий клімат третього ряду - ВАУ, боковини багажнику у тканині - добре!

Помічників ще вивчаю, адаптивний круїз працює нормально, по трасі вмикаю постійно, контроль сліпих зон подобається, автомобіль бачить пішоходів і велосипедистів, навіть одного разу вже екстрено почав гальмувати - добре!

Круговий огляд - як я раніше без цього жив… Паркування у будь яку «дірку» тепер легко і швидко!

NissanConnect - прикольна штука, в телефоні бачиш де авто, можна закрити, відкрити, поблимати фарами, посигналити якщо загубив авто))), веде статистику поїздок і пробігу.

6. Що не подобається/зауваження/очікування.

Трішки про те, що мені не подобається:

A. Клімат - я практично закрив центральні дефлектори, бо дує і мені і пасажиру, навіть на мінімальній швидкості вентилятору дує доволі сильно, поки звикаю, регулюю, але якось воно дратує, що в роботу клімату постійно треба втручатися.

B. Про те, що досі немає Android Auto, відповідно не працює голосове керування, всі знають, але дилер обіцяє, що скоро з'явиться - чекаємо.

C. При зміни режимів їзди панель приладів ніяк не змінюється - дивно, от просто дивно, чому при наявності повністю цифрової приборки неможна було зробити якусь цікаву візуалізацію - звісно, що дрібниця, але… але…

D. Карти в навігаторі старі, вони начебто і 19 року, але інформація застаріла, хоча перекриття доріг в місті показує актуальне, а от обмеження швидкості по місту - 60 км/год, хоча у нас вже воно давно 50 км/год - це ж все можна виправити актуальною прошивкою, чому б не зробити це?

E. Не можна керувати режимами закриття центрального замку, я вважаю, що це повинно бути, бо при пересуванню по місту, треба, щоб двері автоматично замикалися - це безпека, доводиться постійно робити це вручну - звикаю.

F. Між сервісний інтервал 15000 км, а на БК встановлено 10000, на першій заміні мастила, попрошу щоб зробили нормально, бо треба тільки через комп це робити.

G. Немає утримання в смузі руху. Звісно, я розумію, що то дуже солодка плюшка, але на інших ринках така система в цій моделі є! На багатьох автомобілях інших виробників з адаптивним круізом така система є і вона класно працює, на РАВі у мене було - дуже зручно. Тут кермо при наближенні, або перетинанні смуги вібрує - це добре, це змушує тебе звернути увагу на полосу, при ввімкненому режимі PRO-pilot, може навіть гальмами трішки підкорегувати траєкторію руху, але зовсім трішки і лише один раз, наступний буде лише згодом, і за цей час можна бути або в кюветі, або на зустрічній смузі, тому розраховувати на цю систему серйозно не треба, після автомобілю з активним утриманням в смузі руху, мені треба звикати, але впевнений, що звикну, бо я про це з’ясував ще при тестовій поїздці.

H. На приборці НІЯК не відображається коли автомобіль бачить смугу, це ніяк не візуалізовано, на тих екранах, де смуга показана. Коли спрацьовує система попередження при виїзді зі смуги, то там відповідна полоса яку ти перетинаєш без покажчика повороту блимає помаранчевим, кермо вібрує - це добре, але, в принципі, неможливо зрозуміти чи система бачить смугу/узбіччя чи ні - це вважаю є суттєвий баг, який також напевно можна вилікувати прошивкою системи, бо можна це легко відображати на панелі приладів шляхом залиття білим кольором вже намальованої смуги, залито білим - бачить, не залито - не бачить, і водій розуміє, яким чином він може розраховувати на цю систему, але, думаю, що навряд чи вилікують. Отже система попередження при виїзді зі смуги руху, на мій погляд, - неінформативна.

I. Оповіщення про спрацювання системи безпеки/допомоги дуже швидко зникають, я вже трохи звик, але буває, що щось трапилося, щось спрацювало, щось просигналізувало, автомобіль може, навіть почав гальмувати, і, звісно, водій спочатку повинен оцінити ситуацію навколо, я так роблю і всі водії так саме так спочатку роблять, але коли через пару секунд ти зрозумів що все ОК і хочеш подивитися, а що ж то було?!, то вже нічого не побачиш на приборці, бо воно спрацьовує і миттєво зникає і що ж то було - здогадайся сам)))

J. Шторка багажного відділення - з нею все добре, вона є і добре працює))), тільки один нюанс - її по задумці розробників при необхідно можна ховати в нижній рівень під верхній рівень підлоги, але саме в E-power акумулятор встановлений в багажнику, і там форма нижнього рівня інша -там є надбудова і, відповідно, сховати шторку під підлогу не вийде, тому спеціальні місця в бокових панелях обшиви багажнику є, але встановити шторку туди не можливо.

Все про що я написав, має суб'єктивну власну думку, я не являюсь авто експертом і все вищенаведене ніяким чином не змінює моє ставлення до автомобілю - він мені подобається, він подобається моїй дружині, він подобається моїм дітям! Час покаже його надійність - це один з найголовніших показників особисто для мене, бо коли купляєш нове авто з салону, дуже хочеться, щоб воно не змушувало мене витрачати додатковий час на ремонт.

Продовження буде…

Дякую, що дочитали до кінця. Всім бажаю гарних і надійних автомобілів!

Плюсы автомобиля: Динаміка. Шумоізоляція. Комфорт. Теплі опції. 3 зона клімату. Загальна ергономіка.

Минусы автомобиля: Робота клімат-контролю. Робота системи попередження при виїзді зі смуги. Тимчасова відсутність Android-Auto. Штатна навігація.

Совет покупателю: Раджу не слухати нікого, а купувати те, що подобається і підходить під конкретнні саме ваші потреби.

Через 5 дней Вячеслав дописал: 23.10.2023 Пробіг 3000 км. Фактична витрата палива по заправках до повного на пробігу 2941 км = 9.45л/100 км, режими їзди різні: від спокійних і повільних до дуже різких і швидких. По БК за останню тисячу показує 8.6л/100км при середній швидкості 59 км/год. Дані БК скинув і вирішив трішки вивчити режими і відповідно витрату по ним. Кожного дня я їзжу на роботу за місто на відстань приблизно 60 км, 5 км по місту і 55 км по трасі. Траса має дуже гарне асфальтове покриття, вона з помірним трафіком, тому можна спробувати отримати більш зрозумілі дані по витраті палива відповідно до стилю водіння і режиму їзди, отже я вирішив зробити декілька тестових поїздок на різних режимах. Режим їзди:D, ЕКО, E-Pedal ОN, круїз на 110, жодного різкого прискорення. +12, легкий туман. Результат за поїздку по БК 6.3л/100км. Середня швидкість з урахуванням пересування по місту 68 км/год. Всі дані зафіксовані на фото, але Інфокар не дає можливості їх завантажувати при доповнені відгуку(((

Через 6 дней Вячеслав дописал: 24.10.2023. 2 поїздка в тестовому режимі. Режим їзди :D, ЕКО, E-Pedal ОN, круїз на 120, жодного різкого прискорення. +16, без опадів. Результат за поїздку по БК 6.9л/100км. Пробіг 58.2 км. Середня швидкість з урахуванням пересування по місту 76 км/год. Цікаво було те, що на межі траса/місто, витрата становила 7.4л/100 км при середній швидкості 98 км/год, пробіг становив 48.1 км, тривалість поїздки 29хв13сек, після пересуванню по місту 10.1 км, на протязі 17хв, середня швидкість за поїздку впала до 76 км/год, і відповідно витрата палива впала до 6.9л/100км.

Через 6 дней Вячеслав дописал: 24.10.2023. 3 поїздка в тестовому режимі. Режим їзди:D, ЕКО, E-Pedal ОN, круїз на 130, жодного різкого прискорення. +16, без опадів. Результат за поїздку по БК 7.8л/100км. Пробіг 59.9 км. Час 52хв32 сек Середня швидкість з урахуванням пересування по місту 70 км/год. При виїзді з міста на трасу, витрата становила 6.1л/100 км при середній швидкості 32 км/год, пробіг становив 12.6 км, тривалість поїздки 24хв08сек, після пересуванню трасою 47.3 км, на протязі 28хв24 сек, середня швидкість за поїздку становила 76 км/год, і відповідно витрата палива 7.8л/100км. Отже якщо інтерполірувати дані, то вийде, що залишок шляху по трасі становить 47.3 км з середньою швидкістю 100 км/год і витрата палива в трасовому режимі становила 8.3 л/100км

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Щирий  

цікаво прочитати про такий малопоширений автомобіль, думаю цей відгук стане в нагоді людям, які розглядають цей автомобіль для купівлі.

+6ОТВЕТИТЬ  
deavy  

Дякую з цікавий та змістовний відгук.

Про те, що не працює Android Auto/Car Play вже чув неодноразово. Але недоліки ассистентів неприємно здивували. На мій погляд, все описане точно можна пофіксити прошивкою.

+2ОТВЕТИТЬ  
xapyga  

по расходу. А как же тест драйв Инфокара Хонды срв гибрид. Что с ней не делали в городе за 6литров не выходили

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

xapyga, Кажуть то одне, а по факту скоріш за все може бути інше, я вже зробив 10 тестових поїздок із замірами витрати палива по БК.
По місту при адекватній їзді 6-7л/100км, можна і 5, але то дуже тошнити треба

ОТВЕТИТЬ  
Simargl  

Дякую за такий розгорнутий відгук. Розглядаю Nissan X-Trail E-Power в якості авто для сім'ї. Вибір між RAV4 Hybrind та Nissan X-Trail. Все чекав відкуга від українського власника. Перечитав багато англомовний статей - всі лякають витратами палива, окрім можливо коментів під одним австалійським відео, там люди описували досить прийнятні економічні властивості. І вже майже відкинув варіант з Nissan, хоч і дуже подобається. Але ваш відгук дозовляє вкотре над цим замислитись.

+4ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Simargl, Економія по місту буде - 100%, По трасі в залежності від режиму їзди, в принципі так само, як і турбовані малооб'ємні двигуни, може трошки економніше на гібриді. Але акустичний конфорт в Nissan на рівень вище, ніж в RAVі, але в RAVі є повноцінне утримання в полосі, в Nissan круговий обзор, шторки і кращій багажник, плюси і мінуси є там і там. Безперечно RAV дуже гарне авто і Nissan також.
Обирайте серцем, бо авто повинно подобатись і дарувати гарні емоції, а вже потім все інше

+2ОТВЕТИТЬ  
Voldemar Prizva  

Simargl, вітаю.. а хіба е-павер в австралії є? Товариш бідкався що в них новий хтрейл на старому 2.5 тільки. А в нього і так попередній на 2.5.

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
Макес  

Интересный отзыв. Автору спасибо. У меня возникает вопрос. При среднем расходе порядка 9.5 л/100км не рациональнее ли было купить ту же модель с дизельным двигателем...Понятно, что гибрид веселее едет, но так ведь есть разница в цене с дизелем... Как я понимаю. Если хочется весело и возможности позволяют, это здорово и понятно, но причем тогда т.н. "другая философия"...Если дизель не дешевле прилично, то тогда вопросов нет.

+2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Макес, Ну, по-перше, дизельної моделі немає, по-друге, я не фанат дизелів від слова зовсім, був досвід, більше не хочу. По-третє, дизель значно шумніший і тупіший на трасі. Дизелі взагалі ніколи не розглядаю і з ними не порівнюю.

+4ОТВЕТИТЬ  
Yevhenche  

Розглядаю купівлю e-power e-4orce.
Вивчаючи інфо про X-trail, на американських ресурсах побачив, відгук, що існує проблема запаху бензину в салоні.
Ви з таким не стикалися?

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Yevhenche, Вітаю, пробіг у мене 8000 км, завжди заправка до повного. 18 заправок і 785 літрів вже прогнав через двигун. Жодного разу не чув запаху бензину в салоні. Все норм

+1ОТВЕТИТЬ  
Alexandr Irza  

Yevhenche, в салоні ні, але на вулиці буває, бо тут не має кришки на горловині в звичайному розумінні

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
chem  

Доброго вечора.
Дуже буду вдячний якщо будете періодично доповнювати інформацію. Плануємо купувати X-Trail e-POWER з переднім приводом, хотілось більше інформації отримати.
Які недоліки знайшли чи знайдете, як працює система екстреного гальмування (жалілися, що дуже чутлива була, перепрошивали на сервісі).
Зараз похолодало які витрати стали, по місті та трасі.
Що по Android Auto, коли обіцяють і чому так довго.
Стосовно роботи клімату не зверталися в сервіс, якщо так прохання написати більш детально.
Радий буду любій інформації стосовно машини. Дякую.

+2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

chem, Вітаю, так, похолодало суттєво, двигун працює частіше, витрата, звісно, підросла десь на 1л/100 км. По місту зараз 7-8, траса 8-9, якщо швидкість 130+, то буде 9-10. По екстреному гальмуванню, як на мене, все абсолютно норм, так, може вона і спрацьовує битстріше, ніж хотілось би, бо очима краще контролюєш ситуацію, а то написана програма, яка повинна лише допомогати. Android Auto сам чекаю, обіцяють... обіцяють... ми всі чекаємо і чекаємо. По клімату в сервіс не звертався, прикрив десь на 70-80% центральні дефлектори і вже звик.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

chem, Про цю машину у мене є блог на driver.top, тут це все не зручно, заходьте, читайте

+2ОТВЕТИТЬ  
Digus  

Дякую вам за такий розлогий відгук. Після довгих пошуків та аналізу я теж загорівся даним авто після тест драйву . Зробив замовлення , але буквально вчора погуглив відгуки користувачів , власне ePower e4orce, і виявив 3 ідентичних прецендента ( 2 в Полщі, один в Португалії) , що машина зненацька зупинилася на трасі, і більше не завелася. Ніби проблеми з генератором. Евакуювати дуже проблематично, оскільки всі колеса заблоковані. Тепер дані авто вже понад місяць стоять в дилера на СТО і жодної причини толком не встановлено.
Тепер я задумався чи варто брати. Хоче перші враження від драйву дуже позитивіні.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Ну, якщо подивитися американські пабліки, то там у кожного другого дах тече, бо збірка американська... Взагалі від проблем з новою автівкою немає страховки на 100%. Абсолютно про будь яку модель і будь якої марки є негативні відгуки, наприклад у мого колеги мерс за 120К$ кожну неділю на сервіс їздив...
Евакуацію у разі потреби повинен здійснювати Ніссан-сервіс. І взагалі проблем з автівкоє немає, коли автівки немає

+2ОТВЕТИТЬ  
Digus  

Згоден з вами. Але сьогодні продовжив своє дослідження стосовно відгуків користувачів Nissan ePower ( Quashqai та X trail). Найбільша група у FB, це користувачі в Британії, оскільки там вони з'явилися найшвидше. Виявилося, що масове явище це проблема з генератором та АКБ. У всіх одна і та сама історія починається з пробігу +/- 17 т.км. Звісно що це гарантійний випадок і Nissan робить заміну вузлів, але це триває місяцями.

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Цікава інформація... У мене 16тис, все норм, але буду сподіватися, що виробник врахував недоліки і вніс конструктивні зміни і то стосується перших партій - таке ж буває...

+2ОТВЕТИТЬ  
Digus  

Нехай у вас все буде гаразд.
Я теж не скасовую своє замовлення і відверто не бачу альтернативних варіантів ,та сподіваюся що все буде ок.
З цікавістю спостерігаю за вашими поновленнями стосовно експлуатації авто.
FYI
Ось посилання на згадану мною групу у FB
https://www.facebook.com/groups/2475654575930166/?ref=share

+1ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Digus, Дякую, вам того ж бажаю. До групи приєднаюся, дяка.

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у X-Trail

Nissan X-Trail 2015 Nissan X-Trail 14.000$ 2015 150.000 км
Nissan X-Trail 2008 Nissan X-Trail 12.000$ 2008 133.000 км
Nissan X-Trail 2006 Nissan X-Trail 7.750$ 2006 191.000 км
Nissan X-Trail 2015 Nissan X-Trail 14.000$ 2015 150.000 км
смотреть все
объявления