Nissan X-Trail 2022 Nissan X-Trail 2022

Nissan X-Trail 2022

от $34.300
Где купить?
Модельный ряд Nissan

Отзыв о Nissan X-Trail 2023 года

Руслан СУкраина Киев15.12.2024

Информация от владельца

Год, пробег:
2023 г.в. 4000 км
КПП, привод:
автоматическая коробка передач, Передний привод
Двигатель:
1.5 бензин
Комплектация:
Кузов:
внедорожник

Оценка авто

Общая оценка:
4.0
Надежность:
Оценка: 5
Комфорт:
Оценка: 4
Ходовая:
Оценка: 5
Внешний вид:
Оценка: 5

Машина як машина, але отримуєш естетичне задоволення. Попередні дві версії (2014-20117, 2017-2021) - вибачайте, зовнішньо не вразили. Але і досі в потоці для себе із захопленням проводжаю 2010-2014 - квадратна, для справжніх пацанів!

Про вибір:

- РАВ4 - відсутня естетика. Висока надійність і жодного задоволення. А я хочу кожного разу, підходячи до авто, отримувати внутрішнє захоплення. З дружиною жартували: біля клімата дві великі крутилки - це вішати пакетики: один з насінням, другий - для лушпиння. Зручно! Власники, без образ, це ж мій суб'єктивний погляд. Хороше авто, але почекаємо нового дизайнера у команді Тойоти.

- китайці - є естетика. Але, як писали десь у коментарях: купити і все життя відчувати бідність. "А я ж не з такого села, я з багатого"))) Тобто внутрішнє задоволення - мінус. Ранувато ще для китайців, нехай покоління від'їздять, перейдуть на оцинковку і т.д.

- Тігуан. ДА, але дорого, не цього разу. Т-крос - гарненький, але маленький для моїх габаритів.

- Сітроен С5 Аерокрос. А от це любов з першого погляду і тест-драйву. Єдине.. Єдиний гадський мінус, який вартує того, щоб вирвати ноги чи руки інженеру - це кріплення ременя безпеки на задньому дивані. Просто єдина деталь, я був готовий на купівлю саме цього авто. Але возити дорослих дітей і розуміти, що їм впивається в задницю це кріплення? Коротше, дружина (дуже тендітна, по розмірам як дитина) на тест-драйві забракувала! Бляха, я мріяв про Аерокрос! Я хотів його!

Добре, про х-трейл. Що не подобається - ергономіка! Будучи власником німця до цього - просто кидається в очі як ніколи.

- Сидіння - затікають ноги на тривалих подорожах. Для дядька 100+кг - це не годиться, я і досі експериментую із його налаштуванням. Думаю, з часом знайдеться правильне положення.

- Кнопка аварійки. Це дибілізм розташовувати її між дефлекторами на вертикальній площині. Вона доволі маленька і кожного разу косиш очима, щоб попасти в неї фалангою одного ! пальця. Ідеальна ситуація - це хлопати її зверху, кількома пальцями, за умови, що розташована на скошеній поверхні, але зараз там крутилка для радіо. Ладно, звикнеться.

- підставка для лівої ноги. Для мого 43UA розміру - це просто якесь недорозуміння! У верхній частині цієї підставки знаходиться якесь потовщення, тому стопа у викривленому стані. Ліворуч її не здвинеш - відсутню місце . Вгору не піднесеш - відсутнє місце. Вправо - половина стопи висить у повітрі і викривлена так, що починаєш себе відчувати клишоногим ведмедиком із болями в гомілці. А от це назавжди.

- шумність на 130 км/год - неприємно, але не часто. На весну щось придумаю.

Витрати бензину і т.д. - не заглиблююсь. У попередніх відгуках дуже детально все описано. Я можу кардинально вплинути на витрати? Ні. Тоді приймаю їх, як вони є. Мене влаштовують. Кардинально, нічого нового в автомобілебудуванні з витратими бенза не вирішили.

По мірі появи нових спостережень - доповнюватиму.

Совет покупателю

брати вищу комплектацію, ніж можеш собі дозволити.

Через 1 мес. и 25 дней Руслан С дописал: 5000+ км. З неприємного: на холоді від 0 і нижче, допоки машина не зігріється, скрип від пластика. Довго шукав причину, виявив там, де кнопка старт і ЮСБ товариші-японці вирішили поставити дешманський пластик, що треться один об одного. Як це можливо??? З наступних спостережень, мені, як колишньому "німцю" були двиними такі винаходи японців: - обігрів бокових дзеркал включається через кнопку.... обігріва заднього скла! Німці ржуть і курять одночасно. Як так? - йдемо далі: якщо замкнути двері з середини і хтось відкриває на зупинці двері, то всі двері теж виявляються відкритими. Яка логіка? Не розумію. - ще прикол з дверями: якщо хоча б одні двері відкриті, то дверний замок не спрацьовує. Поясню: поклав сумку заді, закрив задні двері, відкриваєш передні і хочеш замкнути двері - а ні! Сідай, закривай передні двері і тільки після цього замикай усі відразу. Це точно не про безпеку у великомі місті з викраденням речей із задніх дверей. - є-педаль - взагалі не зрозумів сенс, хтось може пояснити в чому її користь? - сигналізація - це прикол. Доставляв на ВІДІ. При закриванні багажника - спрацьовує сигналізація. І це за штуку баксів. Сподіваюся, що допрацюють своє ПЗ, побачимо.

Через 2 мес. и 9 дней Руслан С дописал: Зима. Морози. Не сподівався, що будуть морози під 10 градусів. Омивач ВОГ мінус 12 градусів замерзає на двірниках. Винесення форсунки у двірники має перевагу в економії омивача, але відсутність підігріву від двигуна грає злий жарт. Як висновок - брати омивач з мінус 20. Ну, ок, приймемо до уваги в наступний сезон. На днях звернув увагу, що значок вентилятора - стилізована свастика, пішов ритися. Прямої відповіді не знайшов, да виготовляли військові машини. По самому значку нагадує "лаубуру" баскський хрест. І да, два ричага поряд під правою рукою: ручне гальмо і режим руху - то зло! Я сумую за німецькою акуратністю і ергономікою.

Отзыв был полезен?
Да Нет

Обсуждение отзыва

Andrii-Kyiv  

Машина на справді нова, цікава згоден з вами. Їде впевнено, як на мене швидка. З 47 розміром ноги проблем з педалями в площадкою зліва не маю.
Також дивилися C5 aircross, там місця на задніх сидіннях меньше.

+2ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация