Машина як машина, але отримуєш естетичне задоволення. Попередні дві версії (2014-20117, 2017-2021) - вибачайте, зовнішньо не вразили. Але і досі в потоці для себе із захопленням проводжаю 2010-2014 - квадратна, для справжніх пацанів!
Про вибір:
- РАВ4 - відсутня естетика. Висока надійність і жодного задоволення. А я хочу кожного разу, підходячи до авто, отримувати внутрішнє захоплення. З дружиною жартували: біля клімата дві великі крутилки - це вішати пакетики: один з насінням, другий - для лушпиння. Зручно! Власники, без образ, це ж мій суб'єктивний погляд. Хороше авто, але почекаємо нового дизайнера у команді Тойоти.
- китайці - є естетика. Але, як писали десь у коментарях: купити і все життя відчувати бідність. "А я ж не з такого села, я з багатого"))) Тобто внутрішнє задоволення - мінус. Ранувато ще для китайців, нехай покоління від'їздять, перейдуть на оцинковку і т.д.
- Тігуан. ДА, але дорого, не цього разу. Т-крос - гарненький, але маленький для моїх габаритів.
- Сітроен С5 Аерокрос. А от це любов з першого погляду і тест-драйву. Єдине.. Єдиний гадський мінус, який вартує того, щоб вирвати ноги чи руки інженеру - це кріплення ременя безпеки на задньому дивані. Просто єдина деталь, я був готовий на купівлю саме цього авто. Але возити дорослих дітей і розуміти, що їм впивається в задницю це кріплення? Коротше, дружина (дуже тендітна, по розмірам як дитина) на тест-драйві забракувала! Бляха, я мріяв про Аерокрос! Я хотів його!
Добре, про х-трейл. Що не подобається - ергономіка! Будучи власником німця до цього - просто кидається в очі як ніколи.
- Сидіння - затікають ноги на тривалих подорожах. Для дядька 100+кг - це не годиться, я і досі експериментую із його налаштуванням. Думаю, з часом знайдеться правильне положення.
- Кнопка аварійки. Це дибілізм розташовувати її між дефлекторами на вертикальній площині. Вона доволі маленька і кожного разу косиш очима, щоб попасти в неї фалангою одного ! пальця. Ідеальна ситуація - це хлопати її зверху, кількома пальцями, за умови, що розташована на скошеній поверхні, але зараз там крутилка для радіо. Ладно, звикнеться.
- підставка для лівої ноги. Для мого 43UA розміру - це просто якесь недорозуміння! У верхній частині цієї підставки знаходиться якесь потовщення, тому стопа у викривленому стані. Ліворуч її не здвинеш - відсутню місце . Вгору не піднесеш - відсутнє місце. Вправо - половина стопи висить у повітрі і викривлена так, що починаєш себе відчувати клишоногим ведмедиком із болями в гомілці. А от це назавжди.
- шумність на 130 км/год - неприємно, але не часто. На весну щось придумаю.
Витрати бензину і т.д. - не заглиблююсь. У попередніх відгуках дуже детально все описано. Я можу кардинально вплинути на витрати? Ні. Тоді приймаю їх, як вони є. Мене влаштовують. Кардинально, нічого нового в автомобілебудуванні з витратими бенза не вирішили.
По мірі появи нових спостережень - доповнюватиму.
Совет покупателю:брати вищу комплектацію, ніж можеш собі дозволити.
Втім, хто справді любить Ікс-Трейл, той одразу зрозуміє, що Ніссан Рог і Ніссан Ікс Трейл це як близнюки з принципово різним характером і поглядом на життя.