Nissan X-Trail 2022 Nissan X-Trail 2022

Nissan X-Trail 2022

от $33.700
Где купить?
Модельный ряд Nissan

Отзыв о Nissan X-Trail 2024 года

Ілля КушнірУкраина Каменское31.05.2025

Информация от владельца

Год, пробег:
2024 г.в.
КПП, привод:
бесступенчатая коробка передач, Передний привод
Двигатель:
1.5 turbo бензин
Комплектация:
N-connecta
Кузов:
внедорожник
Расход в городе: 9.5 л/100км, по трассе: 7.0 л/100км, средний: 8.5 л/100км

Оценка авто

Общая оценка:
5.0
Надежность:
Оценка: 4
Комфорт:
Оценка: 5
Ходовая:
Оценка: 5
Внешний вид:
Оценка: 5

Важливо! Відгук складено водієм 45 років, у якого було три іноземних авто. )

Автомобіль купувався для організації, виходячи з таких міркувань:
- новий, не вживаний, з ПДВ;
- габарити — щоб був більшим за Sportage/Tucson, щоб могли спокійно вміститись 4 зварювальники + дуже огрядний водій;
- мінімальна ціна, але пристойна комплектація;
- не китаєць :)
- сучасна мультимедіа, великий кліренс;
- наявність гібридної установки або її аналогу.
Для комплектації, яка іде другою знизу, загалом, автомобіль виправдав очікування. Підвіска повністю влаштовує, для комплектації N-Connecta є повний набір систем безпеки, безключовий доступ, якісна камера 360°, працюючий бездротовий CarPlay та бездротова зарядка, автоматичне дальнє світло. Хороша шумоізоляція завдяки подвійним склам, сучасна мультимедіа, зручна ергономіка і фізичні кнопки на всі основні функції, підігрів скла та керма. Водій з ростом 188 см та вагою 120 кг не має проблем із посадкою/висадкою, нічого не затікає, 5 осіб у салоні розміщуються вільно. Салон зі штучної шкіри, яку чомусь благородно називають екошкірою — наразі жодних нарікань не викликає. Машина з переднім приводом, через рельєф місцевості (правий берег Дніпра) витрата пального у місті для м’якого гібрида в середньому становить 6, 5–9, 5 л (поки не більше 10), залежно від напрямку — на роботу вгору чи з роботи - вниз. На трасі витрата складала 7 л., але виїжджали тільки один раз М’який гібрид дійсно допомагає під час розгону, динаміка сподобалась.
Що не сподобалось:
- відсутність запасного колеса/докатки. Для доріг Кам’янського та околиць — сумнівне рішення.
- на новій машині за температури +10°C і нижче чомусь досить сильно скрипить панель мультимедіа.
- відкривання багажника ногою працює раз на десять спроб :)

Загалом, на пробігу 2500 км поки усе подобається.

Плюсы и минусы автомобиля

Для другої знизу комплектації: - просторий салон; - повний набір систем безпеки; - камера 360°, підігрів сидінь і скла, роздільний клімат-контроль, сучасна мультимедіа; - хороша, не жорстка підвіска, високий кліренс; - фізичні кнопки, зрозумілий інтерфейс, зручна ергономіка; - витрата пального не лякає.

- відсутність докатки/запасного колеса; - скрипить передня панель; - відкривання багажника ногою працює нестабільно; - можливо, витрата пального могла б бути трохи меншою. )

Отзыв был полезен?
Да Нет

Обсуждение отзыва

Коментариев пока никто не оставил. Станьте первым!
Вход | Регистрация