Nissan X-Trail 2022 Nissan X-Trail 2022

Nissan X-Trail 2022

от $32.300
Где купить?
Модельный ряд Nissan

Отзыв о Nissan X-Trail 2023 года

ПавелУкраина Киев03.10.2025

Информация от владельца

Год, пробег:
2023 г.в.
КПП, привод:
планетарная коробка передач, Полный привод
Двигатель:
1.5 бензин
Комплектация:
Tekna
Кузов:
внедорожник
Расход в городе: 5.0 л/100км, по трассе: 8.0 л/100км, средний: 6.5 л/100км

Оценка авто

Общая оценка:
5.0
Надежность:
Оценка: 4
Комфорт:
Оценка: 5
Ходовая:
Оценка: 5
Внешний вид:
Оценка: 5

Я вже давно хотів змінити свій дизель на щось сучасне, електричне. Вже задумався пересісти на електро. Дуже подобається Nissan Ariya яка має два електромотори з технологією e-4ORCE. Був готовий миритися з малою дальністю запасу ходу і незручностями пов'язаними з інфраструктурою. Проте її не продають в нас офіційно. Китайців і всіляких битків не розглядав принципово. Як тільки презентували новий Nissan X-trail з технологією E-Power я вже знав чого я хочу) В комплектації Tekna ця автівка дарує багато преміальних опцій, то ж вибір було зроблено. Сусіди в потоці бачать її сірою мишею (або ще як варіант Rogue з Америки) до того моменту доки ти не стартанеш зі світлофора, кинеш око в дзеркало заднього виду, а весь поток наче ще і не рушив. Всі порівнюють його з RAV4 ну наче обидва гібриди. Тойота на електротязі їздить хіба що тільки по дворах і все побудовано навколо старого як мамонт двигуна, якому в коробці передач допомагає електродвигун (уявляєте розмір електромотора який запхали в КПП, можливо він такий самий як в пральній машинці).

Що таке Nissan e-POWER?

По простому це як взяти Теслу, залишити невелику ємність батареї і добавити бензиновий генератор.

Раніше особливо взимку мене дратувало те що дизель просто не реагував на педаль газу доки не прогріється двигун з коробкою. Зараз ти готовий до звичайного руху, а генератор запуститься коли йому буде потрібно. E-Power - це коли хочеться мати всі переваги електрокара, не коптити вихлопом в пробках, не паритися з прогрівом і водночас не тошнити на трасі 90. Хочеш економити по трасі, встаєш за Теслою і маєш меньше 5-ти літрів, набридло їхати помалу, або плануєш дістатися швидше до пункта Б - не проблема), да доведеться платити в два рази більше, проте завжди добре коли у тебе є вибір. Хочеш - економиш. Хочеш - летиш. І все це без диму, без прогріву, без компромісів.

Мені це авто ідеально підходить для міста, де інфраструктура ще не на рівні, а постійного місця для заряджання немає.

Плавність та тиша як у справжнього електрокара, без ривків і вібрацій. Можна їхати так плавно на скільки це можливо і водночас спортивно агресивно все під настрій.

Технологія e-4ORCE: повний привід з електронним контролем тяги - стабільність на трасі, в дощ і сніг.

Ось що таке E-Power.

Плюсы и минусы автомобиля

Динаміка. Найбільший крутний момент в класі. Зовнішній вигляд. Технології. Невеликі витрати пального, якщо є таке завдання. Відсутність гібридів на американському ринку.

Не виводиться на HUD навігація з сторонніх застосунків. Силова здатна підтримувати лише 213 коней замість 340 які тут є технічно. Легко сплутати з американським битком за 20 тис.

Совет покупателю

Мабуть найцікавіше що можна взяти на даний час із гібридів.

Отзыв был полезен?
Да Нет

Обсуждение отзыва

Коментариев пока никто не оставил. Станьте первым!
Вход | Регистрация