
Отзыв о Nissan X-Trail 2023 года

Информация от владельца
Оценка авто
Я вже давно хотів змінити свій дизель на щось сучасне, електричне. Вже задумався пересісти на електро. Дуже подобається Nissan Ariya яка має два електромотори з технологією e-4ORCE. Був готовий миритися з малою дальністю запасу ходу і незручностями пов'язаними з інфраструктурою. Проте її не продають в нас офіційно. Китайців і всіляких битків не розглядав принципово. Як тільки презентували новий Nissan X-trail з технологією E-Power я вже знав чого я хочу) В комплектації Tekna ця автівка дарує багато преміальних опцій, то ж вибір було зроблено. Сусіди в потоці бачать її сірою мишею (або ще як варіант Rogue з Америки) до того моменту доки ти не стартанеш зі світлофора, кинеш око в дзеркало заднього виду, а весь поток наче ще і не рушив. Всі порівнюють його з RAV4 ну наче обидва гібриди. Тойота на електротязі їздить хіба що тільки по дворах і все побудовано навколо старого як мамонт двигуна, якому в коробці передач допомагає електродвигун (уявляєте розмір електромотора який запхали в КПП, можливо він такий самий як в пральній машинці).
Що таке Nissan e-POWER?
По простому це як взяти Теслу, залишити невелику ємність батареї і добавити бензиновий генератор.
Раніше особливо взимку мене дратувало те що дизель просто не реагував на педаль газу доки не прогріється двигун з коробкою. Зараз ти готовий до звичайного руху, а генератор запуститься коли йому буде потрібно. E-Power - це коли хочеться мати всі переваги електрокара, не коптити вихлопом в пробках, не паритися з прогрівом і водночас не тошнити на трасі 90. Хочеш економити по трасі, встаєш за Теслою і маєш меньше 5-ти літрів, набридло їхати помалу, або плануєш дістатися швидше до пункта Б - не проблема), да доведеться платити в два рази більше, проте завжди добре коли у тебе є вибір. Хочеш - економиш. Хочеш - летиш. І все це без диму, без прогріву, без компромісів.
Мені це авто ідеально підходить для міста, де інфраструктура ще не на рівні, а постійного місця для заряджання немає.
Плавність та тиша як у справжнього електрокара, без ривків і вібрацій. Можна їхати так плавно на скільки це можливо і водночас спортивно агресивно все під настрій.
Технологія e-4ORCE: повний привід з електронним контролем тяги - стабільність на трасі, в дощ і сніг.
Ось що таке E-Power.
Плюсы и минусы автомобиля
Динаміка. Найбільший крутний момент в класі. Зовнішній вигляд. Технології. Невеликі витрати пального, якщо є таке завдання. Відсутність гібридів на американському ринку.
Не виводиться на HUD навігація з сторонніх застосунків. Силова здатна підтримувати лише 213 коней замість 340 які тут є технічно. Легко сплутати з американським битком за 20 тис.
Совет покупателю
Мабуть найцікавіше що можна взяти на даний час із гібридів.
Обсуждение отзыва




объявления