Nissan X-Trail 2022 Nissan X-Trail 2022

Nissan X-Trail 2022

от $30.000
Где купить?

Великі зміни: тест-драйв нового кросовера Nissan X-Trail 2023

Рассказать друзьям:

В Україні з'явився новий Nissan X-Trail четвертого покоління. Кросовер радикально змінився і Фокус дізнався, чи переміни пішли йому на користь і чим він може зацікавити сімейних автомобілістів.

Кросовери займають три чверті ринку нових авто в Україні та попит на них продовжує зростати. Не дивно, що саме у цьому сегменті на українському ринку найбільше новинок. Одне з недавніх поповнень у цьому сегменті - Nissan X-Trail четвертого покоління. Фокус випала можливість познайомитися з новою генерацією однієї з найпопулярніших моделей у своєму класі.

Повернення до витоків - дизайн Nissan X-Trail 2023

Новий Nissan X-Trail повертається до рубаного дизайну, властивого першим двом поколінням моделі. Якщо в зовнішньому вигляді попередника переважали плавні лінії, тепер бал знову правлять грані. Це зробило кросовер більш солідним і зрілим.

Але стриманий - значить безликий. Хто сказав, що сімейне авто не може мати стильний вигляд? Фірмова V-подібна решітка радіатора Nissan поєднується з «двоповерховою» світлотехнікою. Зверху розташовані ходові вогні та покажчики поворотів, а знизу - фари головного світла.

Оптика, до речі, світлодіодна вже у базовій версії Nissan X-Trail 2023, а в тестовому авто у версії Tekna+ вона адаптивна. На додаток, на трасі вона сама перемикається з далекого світла на ближнє, щоб не сліпити водіїв зустрічних машин. Також у Tekna+ передбачені 19-дюймові диски, хромовані молдинги та двокольорове забарвлення, що робить кросовер дорожчим на вигляд.

Кросовер Nissan X-Trail побудований на новій платформі CMF-CD. Візуально він здається більшим за моделі минулого покоління, хоча насправді він навіть трохи коротший. А ось ширина та висота виросли.

Розміри Nissan X-Trail 2023:

  • довжина - 4681 мм;
  • ширина - 1840 мм;
  • висота - 1730 мм;
  • колісна база - 2706 мм.

Просторіше та якісніше - інтер'єр Nissan X-Trail 2023

Заглянемо до салону Nissan X-Trail. Матеріали у внутрішній обробці стали якіснішими - у порівнянні з попередником це стрибок вперед. У Tekna+ використані м'яка перфорована шкіра та дерево. Матеріали приємні на дотик, а жорсткого пластику поменшало.

У салоні також майже не залишилося подібних характеристик з моделлю минулого покоління - тут більше спільного з новим Nissan Qashqai. Це і кермо, і частина перемикачів, компактний селектор КПП, і віртуальний щиток приладів.

Конфігурацію цифрової панелі приладів можна змінювати. Подобається класичний дизайн - обираємо два великі циферблати. Хочеться чогось більш авангардного - перемикаємо на альтернативну графіку.

На додаток, тепер у Nissan X-Trail є проєкція на лобове скло, причому розмір зображення чи не найбільший у класі. Це дуже зручно - не потрібно відводити око від дороги, тим більше, що відображається і напрям руху за обраним маршрутом.

Високо на рівні очей розташований великий 12,3-дюймовий тачскрин. Його меню просте і до нього довго не довелося звикати. Перемикачів на центральній панелі небагато, проте кнопки клімату трохи дрібнуваті, що ускладнює користування ними на дотик.

Нижче знаходяться USB-порти та бездротова зарядка для смартфонів. Центральна консоль виконана дворівневою та внизу передбачено місце для невеликої сумки.

Сідаємо місце водія Nissan X-Trail 2023. У кермової колонки дуже широкий діапазон регулювань, а передні крісла оснащені електроприводом (водійське - з пам'яттю налаштувань). Вони комфортабельні та непогано утримують спину.

Посадка за кермом досить висока. До оглядовості - ніяких питань, вона хороша в усіх напрямках завдяки тоненьким стоякам і великим дзеркалам. До габаритів авто легко звикаєш і при паркуванні камера не потрібна.

Між сидіннями пара величезних підсклянників (туди поміститься 1,5-літрова пляшка) і підлокітник з вельми глибоким боксом усередині. Великі й кишені у дверях, а ящик рукавичок - середніх розмірів.

Для великої родини

Переміщуємось на другий ряд. Задні двері Nissan X-Trail відчиняються практично на прямий кут, що суттєво полегшує доступ всередину. Висувні шторки не лише захищають від сонця, а й справляють враження приватності.

Внутрішній простір - козир Nissan X-Trail 2023. Місця на другому ряду - більш ніж достатньо. Навіть високі пасажири не відчують нестачу простору для ніг та над головою. На додаток, диван оснащений горизонтальним регулюванням з великим діапазоном і змінним кутом нахилу спинки. Ширина салону дозволяє зручно розміститися трьом дорослим.

До послуг задніх пасажирів - USB-роз'єми, підігрів крісел та окремі налаштування клімату. Центральна секція дивана складається і перетворюється на підлокітник з парою підсклянників.

Новий Nissan X-Trail в Україні нарешті офіційно доступний у семимісному виконанні, раніше в нашу країну постачалися лише п'ятимісні версії. Третій ряд не дуже просторий і більше розрахований на дітей, але при потребі в короткій поїздці там помістяться і дорослі зростом до 170 см. Примітно, що підсклянники є і тут.

З усіма сімома кріслами на місці залишається 177-літровий багажник. У п'ятимісній конфігурації він зростає до 485 л, а у двомісній - до 1298 л.

Вантажна висота невелика, а двері багажника оснащені електроприводом. Третій ряд складається легко з багажника, а ось другий - тільки із салону, що не дуже зручно. Зате зі складеними кріслами утворюється рівна підлога.

Багато навіть у «базі» - комплектація Nissan X-Trail 2023

Оснащення Nissan X-Trail стало набагато багатшим - тепер у всіх версій моделі є запуск мотора з кнопки, парктронік, датчики дощу та світла.

До того ж, обов'язковими є 7 подушок безпеки, системи автоматичного гальмування, утримання у смузі, контролю «сліпих» зон, розпізнавання знаків та втоми водія.

У топовому варіанті Tekna+ додано тризонний клімат-контроль, панорамний дах, камери кругового огляду, навігація, потужна акустика Bose з 10 динаміками, підігрів керма та крісел перших двох рядів.

Тягучий і економічний - двигун Nissan X-Trail

Під капотом Nissan X-Trail 2023 - новий трициліндровий бензиновий турбомотор об'ємом 1,5 л зі змінним ступенем стискування. Він розвиває 163 к. с. і має величезний обертальний момент в 300 Н/м.

У двигуна спокійний характер і він відмінно підходить до сімейного авто. Найкраще двигун проявляє себе після 2500 об/хв - саме тоді відчувається приплив тяги. Примітно, що приблизно до 3000 об/хв він практично не чутний і немає вібрацій, властивих трициліндровим двигунам. У спортивному режимі педаль газу чутливіша, але не набагато - різниця ледь відчутна.

Завдяки пристойному моменту, що крутить, немаленькому Nissan X-Trail мотора цілком вистачає і навіть з 4-5 людьми на борту він впевнено набирає швидкість. До 100 км/год кросовер стартує за 9,6 секунди і впевнений розгін триває і після цієї позначки, тому обігнати фуру на трасі нескладно.

Крім того, двигун доповнений «м'якою» гібридною установкою, а тому досить економічний - 7,6 л/100 км у змішаному циклі. І ця цифра цілком реальна: у нас вийшло 8,8-9 л/100 км у місті та 6,6-6,8 л/100 км на трасі. Для авто вагою 1640 кг - дуже непоганий результат.

Варіатор Nissan X-Trail 2023 працює плавно і став швидше реагувати, проте при скиданні газу часом чути його виразний гул. Натомість передбачені підрульові пелюстки з імітацією 8 передач.

Бензинову версію тепер запропоновано тільки з переднім приводом, а повнопривідним буде 213-сильний гібрид Nissan X-Trail e-Power. Втім, з кліренсом 210 мм і на монопривідному авто можна виїхати за місто на пікнік.

Як керується новий Nissan X-Trail

На асфальті відчувається, що кросовер Nissan X-Trail став дещо жорсткішим. На малих швидкостях нерівності більш відчутні, але енергоємна підвіска відпрацьовує більшість вибоїн. Зате високий автомобіль не надто крениться у поворотах.

Кермо кросовера легке і більше зворотного зв'язку (особливо в навколонульовій зоні) йому не завадило б. Курсова стійкість на високих швидкостях хороша. Також слід відзначити істотно покращену шумоізоляцію салону - всередині стало тихіше, хоча все-таки хотілося б трохи більше «шумки» у днищі та колісних арках.

Вердикт Фокусу

Новий Nissan X-Trail не тільки змінився зовні, він став просторішим і якіснішим усередині і тепер краще підходить для великої родини. У авто економний двигун, а комплектація значно розширена. Водночас кросовер відчутно подорожчав.

Плюси Nissan X-Trail 2023:

  • просторий салон та можливість вибрати третій ряд сидінь;
  • багата комплектація;
  • тяговитий та економний бензиновий двигун;
  • Високий кліренс.

Мінуси Nissan X-Trail 2023:

  • кросовер суттєво подорожчав, що зумовлено розширеним оснащенням;
  • жорсткувата підвіска.

Источник: ФОКУС